کاپیتان پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد.


گیل خبر/ به گزارش تسنیم، پس از افت ملوان بندر انزلی در هفته‌های گذشته لیگ دسته اول فوتبال و تساوی امروز (شنبه) مقابل تیم قعرنشین نود ارومیه، مازیار زارع از هدایت تیم ملوان کناره‌گیری کرد.

زارع در بخشی از نشست خبری‌اش پس از این مسابقه گفت: طبیعی است کارآیی بازیکنان با این استرس پایین می‌آید که مسئولیت آن با من است. آدم ضعیفی نیستم و نمی‌توانم حرف خاصی بزنم، اما دوست ندارم ناراحتی مردم انزلی را ببینم و مسئول نتایج بد هستم. باید از خودم شروع و کار را اصلاح کنم تا مردم کمتر تحت فشار قرار بگیرند. دست باشگاه را باز می‌گذارم و استعفای خود را اعلام می‌کنم.

وی در مورد آغاز فعالیت مجدد خود در باشگاه ملوان گفت: پس از خداحافظی از فوتبال تصمیم گرفتم خارج از ایران زندگی کنم و زندگی جدید خود را تشکیل دهم. با خواست مردم، وظیفه خود دانستم در آن شرایط سخت که آقایان ما را به جلو هُل دادند و گفتند صفر تا صد هزینه‌ها با ماست، با پژمان نوری مسئولیت بپذیریم. تا جایی خوب پیش رفتم و به‌خاطر ملوان با نصف ایران جنگیدم، اما هنگام مربیگری افرادی هستند که نمی‌گذارند کار کنید.

سرمربی مستعفی ملوان عنوان کرد: خیلی‌ها خوشحال هستند که این حرف‌ها را می‌زنم. من و نوری در پنج سال اخیر، هزار تومان هم دریافت نکردیم و از جیب خود هم گذاشتیم، اما مردم انزلی نمی‌خواهند و وقت نمی‌دهند. من هم مشکلی ندارم و حاضر نیستم به هر قیمتی باشم.