شام آخر در انزلی به روی صحنه رفت +تصاویر

گیل خبر/ تئاتر شام آخر به نویسندگی و کارگردانی شیرین سامی و تهیه کنندگی طوبی رحمان نیا در انزلی به روی صحنه رفت.

شب گذشته تئاتر شام آخر به نویسندگی و کارگردانی شیرین سامی و تهیه کنندگی طوبی رحمان نیا در سالن آمفی تئاتر شهرستان بندرانزلی به روی صحنه رفت.

شیرین سامی در خصوص این اجرا گفت: این نمایش در حدود ۵۰ دقیقه با ژانر طنز و خانوادگی در خصوص دروغ و خیانت است.

کارگردان این نمایش خاطر نشان کرد: این دومین نمایش نامه من است که خودم نوشته ام و کارگردانی کرده ام و اولین نمایشنامه که ای نوشتم در سال ۷۸ و مربوط به جشنواره غدیر بود. من از نوشتن می ترسیدم و دو سال پیش بود که تصمیم به نوشتن دوباره نمایش نامه کردم و به جشنواره های مختلف ارسال کردم. شام آخر اولین اجرای عمومی از نمایشنامه ای است که خودم آن را نوشتم.

سامی تصریح کرد: ما تمرینات این کار را پارسال شروع کردیم ولی به خاطر شرایط کرونایی مجبور شدیم کار را تعطیل کنیم و حتی تعدادی از بازیگران نیز عوض شدند اما از دوماه گذشته تمرینات پرفشاری را داشتیم.

کارگردان این نمایش خاطرنشان کرد: نمایش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با یک سوم ظرفیت سالن برگزار می شود و از تماشاگران درخواست می کنیم فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند . فروش بلیت نیز در باجه انجام می شود.

رضا اسماعیلی، شیرین سامی، پویا علافی، فاطمه پوررحمت، پویا کشتکار دوست، مهسا تیزروی از بازیگران این نمایش هستند.
مصطفی غلامی طراح صحنه، اسحاق افسرده گریم، روزبه اخوان انتخاب موسیقی، الناز جعفری طراحی پوستر، کیومرث خوش صفت، سینا غلامزاد، محمد و حسین اسماعیلی طراحی نور و عکاسی، یسری مقدم و محمد رمضان نیا اتاق فرمان و باران غریب مدیر صحنه از دیگر عوامل این نمایش هستند.

گفتنی است در ابتدای این نمایش مراسم کوچکی برای یاد بود رضا نظری گرفته شد.

شام آخر از ۲۳ تا ۳۰ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی اداره ارشاد اسلامی انزلی واقع در غازیان خیابان معلم روی صحنه می رود.

عکس: علی سمرقندی