بارش برف در ارتفاعات شهرستان املش به ۵۰ سانتیمتر رسیده است.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ فرماندار املش گفت:بارش برف همراه با باد شدید که از غروب روز چهارشنبه در مناطق ییلاقی و کوهستانی شهرستان املش شروع شده بود اکنون به ۵۰ سانتیمتر رسیده است.

محمد رنجبر با اشاره به ادامه بارش برف افزود:در روستاهای کوهستانی بخش رانکوه املش مانند سمام، اربو دار دشت، کرفکش،باباجان دره،تماجان،شوئیلک ارتفاع برف به ۵۰ سانتیمتر و در روستاهای تابستان نشین از بخش مرکزی شهرستان املش به ۳۰ سانتیمترو در روستاهای اطراف شهر املش در حد سفید پوش است.

وی افزود: کار برف روبی بوسیله نیروهای راهداری ملکوت به سمت شوک در محور اصلی آغاز شده و در محور بلوردکان به سمت هلودشت به وسیله نیروهای راهدارخانه بخش مرکزی بازگشایی شده در صورت مساعد بودن وضعیت جوی تا خصیل دشت و روستای شلیشه بازگشایی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان املش از رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از مناطق کوهستانی شهرستان املش را دارند خواست تا وسایل نقلیه خود را مجهز به زنجیرچرخ و دیگر لوازم زمستانی کنند . 

شهرستان املش با جمعیتی حدود ۴۴ هزار نفر در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده و با توجه به جاذبه های طبیعی یکی از مراکز گردشگری گیلان است. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code