نماینده رشت در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ ۱۴:۰۴ چاپ

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان طی نشستی در خصوص وضعیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان و اهمیت و جایگاه صنایع کوچک در استان به گفتگو پرداختند .

کوچکی نژاد در خصوص اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی و جذب سرمایه گذار بیان داشت : شهرک های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت های استان می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم .

وی در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت : جذب سرمایه گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد اما سرمایه گذاری که ، از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد .

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : با توجه به ویژگیها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد ، می بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم ، این در حالی می باشد که ، صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین راه حل برای رونق اقتصاد می باشد .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات کوچکی نژادنماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و حضور ایشان در شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط مطلوب با نمایندگان محترم مجلس ابراز داشت: تعامل با نهاد بسیار مهم مجلس شورای اسلامی با توجه به دیدگاه‌ها و نظرات مختلف نمایندگان محترم کاری بسیار مهم است .

وی در ادامه بیان داشت : ارتباط و تعامل مطلوبی با نمایندگان محترم مجلس برای تشریح وضعیت صنایع کوچک برقرار گردیده که جا دارد از لطف و عنایت و زحمات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر داشته باشم .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ادامه افزود : تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری است.

سعیدی کیا با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: دلسوزی برای صنعت استان بسیار شایسته و مهم است ، ضمن این که حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه گردد ، که صنایع کوچک بهترین راه حل برای تحقق این امر در استان می باشد .