آهنگ «منو بشناس» با همصدایی چهل خواننده پاپ منتشر خواهد شد.

گیل خبر/ پرواز همای در گفتگو با گیل خبر با اشاره به ساخت این اهنگ ابراز داشت: من در این کار  شروع کار قطعه «چو ایران نباشد تن من مباد»  فردوسی را اجرا میکنم. وی افزود: « منو بشناس» تجربه جالبی بود و هر خواننده به صورت مجزا کار خود را اجرا کرد  و امیدوارم مخاطب هم کار را بپسندند.

پرواز همای با اشاره به ساخت کلیپ این اثر هم افزود: کلیپ اثر هم تا پیش از پایان سال رونمایی خواهد شد. ملودی این آهنگ ساخته «فرزاد فرزین» است و «بهروز صفاریان» هم این اثر را تنظیم کرده است. ترانه هم از سروده‌های «احمد امیرخلیلی» است.

گفتنی است در لیست اولیه خوانندگان آهنگ منو بشناس نام چهره‌های سرشناسی نظیر بهروز صفاریان، خشایار اعتمادی، گروه سون، روزبه نعمت‌اللهی، رضا صادقی، فرزاد فرزین، پرواز همای، فریدون آسرایی، حجت اشرف‌زاده، گرشا رضایی، خشایار اعتمادی، حمید هیراد، مسعود صادقلو، احسان حق‌شناس و حامد همایون و... به چشم می‌خورد.


موزیک‌ویدیوی آهنگ «منو بشناس» هم به کارگردانی «محمد اولاد» منتشر می‌شود. «میثم محمدحسنی» و موسسه موسیقی «ماوا» و سازمان «اوج» تهیه‌کنندگان این آهنگ هستند که به زودی منتشر خواهد شد. 



گفته می شود آهنگ «منو بشناس» که در تجربه‌ای متفاوت با حضور چهل خواننده تولید شده است، علاوه بر بخش موسیقی، مضمونی نزدیک به آهنگ «ما دنیاییم»  مایکل جکسون هم دارد. در آن آهنگ جمعی از ستاره‌های موسیقی آمریکا به همراه مایکل جکسون گرد هم آمدند و با شعار «آمریکا برای آفریقا» آن اثر را اجرا کردند. 

البته  فرزاد فرزین با رد تشابه کار با آهنگ مایکل جکسون در اینستاگرام خود نوشته است:  این موسیقی ارتباطی با قطعه we are the world ندارد و تنها نقطه مشترک آن همخوانی هنرمندان در کنار یکدیگر است.  منوبشناس قطعا یکی از بهترین و ماندگارترین آهنگ‌هایی است که ساختم. امری که پرواز همای نیز در گفتگو با گیل خبر بر آن تاکید دارد. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code