الماسخاله و بخشی راهی تهران شدند/ دیدار با سرپرست فدراسیون و معاون رئیس جمهور

مدیران استانی گیلان در تلاش هستند تا هر چه سریعتر مشکل امتیاز لیگ یکی داماش گیلان را برطرف نمایند.

گیل خبر/ به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پس از صدور رای از سوی کمیته تعیین وضعیت مبنی بر استرداد امتیاز لیگ یکی داماش گیلان به باشگاه اروند خرمشهر مدیران استانی گیلان دست به کار شده و با رایزنی های مختلف سعی دارند تا هر چه سریعتر مشکل امتیاز باشگاه داماش را برطرف نمایند.

البته گفته می شود بدهی باشگاه داماش گیلان با مساعدت دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از خزانه دولت به حساب وزارت ورزش و جوانان واریز شده است و از آنجایی که این پول از خزانه دولت به حساب وزارت ورزش واریز شده این وزارتخانه برای انتقال این پول به حساب باشگاه اروند خرمشهر با منع قانونی روبرو است و نمی تواند این انتقال را انجام دهد موضوعی که جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی که خود نیز عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است آن را تایید کرده است وی در این باره می گوید: برای تامین این اعتبار، با خزانه داری کل کشور تلفنی رایزنی هایی داشتم و پیگیر حل این مشکل تا رسیدن به نتیجه مطلوب هستم.

جبار کوچکی نژاد از مذاکره با مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم در این باره خبر داد و گفت: ۵ میلیارد تومان به حساب این وزارتخانه به عنوان بخشی از بدهی داماش به کارون اروند خرمشهر پرداخت شده است.

با این حال تلاش مدیران استان گیلان همچنان ادامه دارد و جلسه ای با حضوز مدیرکل اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در دفتر حیدر بهاروند رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و طرفین برای حل این مشکل گفتگو و رایزنی کردند.

پس از اینکه مقامات استانی گیلان با حیدر بهاروند جلسه ای را برگزار کردند جلسه دیگری نیز با موضوع بررسی و حل مشکل امتیاز باشگاه داماش گیلان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با مقامات استانی گیلان برگزار شد.