افتتاح کلینیک زیبایی کویین سنتر

کلینیک وی آی پی کویین سنتر و ساختمان جدید آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دکتر صالحه روحانی ، به طور همزمان در رشت افتتاح می شود.

گیل خبر/ کلینیک وی آی پی کویین سنتر و ساختمان جدید آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دکتر صالحه روحانی ، به طور همزمان در رشت افتتاح می شود.

انتقال آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دکتر صالحه روحانی به ساختمان جدید
آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد دکتر صالحه روحانی که به عنوان تنها آموزشگاه بهداشت و ایمنی در حوزه ماساژ، پوست و لیزر از دو سال قبل در استان گیلان، فعالیت می کند به ساختمان جدید منتقل می شود. این آموزشگاه پیش از این در تهران نیز فعال بوده است.
در شعبه گیلان این آموزشگاه، ده ها دوره مختلف در زمینه بهداشت و ایمنی برگزار می شود که از جمله آنها می توان به انواع دوره های ماساژ نظیر ماساژ ایرانی، سوئدی، شیاتسو، دیپ تیشو، آروماتراپی، سنگ، نای، شمع، کمپرس گیاهی و رفلکسولوژی و همچنین مشاوره های پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام، سلامت، استفاده صحیح از محصولات بهداشتی، کاربرد تجهیزات زیبایی و سبک زندگی طبیعی و سبز اشاره کرد.

افتتاح کلینیک وی آی پی کویین سنتر
کلینیک وی آی پی کویین سنتر نیز به عنوان یکی از مجهزترین و به روزترین مراکز خدمات زیبایی به طور همزمان در ساختمان جدید این آموزشگاه، افتتاح می شود.
۲۰ درصد تخفیف ویژه نیز به مناسبت افتتاحیه کلینیک زیبایی کویین سنتر در نظر گرفته شده است.
نشانی: رشت، صابرین، به سمت قلیپور، بالای MRI سپهر، طبقه چهارم
شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:
رشت ۰۱۳۳۲۱۱۰۷۴۴
تهران ۰۲۱۲۲۰۴۸۷۲۵