نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور در گیلان امروز گفت: کنکور سراسری امسال همزمان با سراسر کشور با حضور 37هزار داوطلب گیلانی در 13شهرستان استان برگزار می شود.

گیل خبر/ به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ارسلان دمیرچی با اشاره به اینکه این ماراتن علمی از فردا تا اول شهریور ادامه دارد افزود: داوطلبان گیلانی در 4گروه آموزشی هنر روز چهارشنبه 29مرداد، گروه فنی، ریاضی و انسانی روز پنج شنبه 30مرداد، گروه تجربی جمعه 31مرداد و گروه زبانهای خارجی شنبه اول شهریور با هم به رقابت می پردازند.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی کردن حوزه ها برای ایمن سازی، پیش بینی های لازم شده است و از این بابت داوطلبان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری کنکور در گیلان با بیان اینکه همراه داشتن ماسک برای داوطلبان الزامی است تصریح کرد: تجربه برگزاری آزمون های سراسری دوره های کارشناسی ارشد و دکترا نشان می دهد که رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روند برگزاری اینگونه آزمون ها، می تواند شرایط برپایی آزمون سراسری کارشناسی ناپیوسته را در محیطی امن و بطور موفقیت آمیز فراهم کند.