بازدید و تقدیر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از تحریریه گیل خبر

گیل خبر/ اسماعیل حیدری آزاد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در بازدید از تحریریه گیل خبر روز خبرنگار را به مدیر مسئول و اعضای هیات تحریریه این پایگاه اطلاع رسانی تبریک گفت. 

حیدری آزاد در این بازدید با  تقدیر از گیل خبر در امر اطلاع رسانی  ابراز داشت: این پایگاه خبری با تیمی خوبی که در شهرستان های مختلف دارد در زمینه اطلاع رسانی صحیح و سازنده قدم بر می دارد که جا داشت با حضور در تحریریه به صورت حضوری از خدمات شما تشکر کنم. 

وی افزود: خبرنگاران رابط مردم و مسئولان و چشمان بینای نظام هستند که می توانند مشکلات و مسائل هر منطقه و هر اداره ای  را به مسئولان انتقال داده و نتیجه آن را به مردم گزارش دهند.

حیدری آزاد خاطرنشان کرد: چه در زمانی که به عنوان فرماندار انزلی فعالیت می کردم و چه حالا که مسئولیت جدیدی به دست گرفتم بر رابطه مناسب و پاسخگوئی با مردم و اصحاب رسانه تاکید دارم. 

وی با اشاره به اهداف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان نیز اظهار داشت: امیدواریم با آگاه سازی و اقدامات اجتماعی و فرهنگی در امر مبارزه با مواد مخدر و دوری خانواده ها از این بلای خانمان سوز گام برداریم و در این زمینه اصحاب رسانه می توانند بسیار به ما کمک کنند.