توصیه ای به چند عضو شورای شهر؛
۱۳۹۹/۰۴/۲۷ ۱۲:۱۴ چاپ

 گیل خبر/ ر.م این فیلمی هست که از صفحه اینستاگرام  مهندس بهزاد پارسا برداشت شده است. گربه ای در خیابان نواب رشت که خرابکاری (مدفوع) خودش را با خاک تمیز می کند.

اولین چیزی که با دیدن این فیلم به ذهن انسان متبادر می شود این است که صد رحمت به گربه ها که خرابکاری خودشان را می پوشانند. در همین رشت چه مدیرانی که هیچ ابائی از فساد و خرابکاری ندارند و اهمیتی قائل نمی شوند که مردم درباره آن ها چه اعتقادی دارند. مانند شهرداری و شورای شهر رشت که اگر بعضی ماجراها افشا شود قطعا می توان به پرونده هایی دست یافت که خیانت و فساد و یا حداقل اهمال کاری بخشی از مدیریت شهری و بعضی اعضای شورا در آن مشهود است. اعضایی که از هزاران نفر مردم شهر رای اعتماد گرفته اند و در پیشگاه قران مجیدقسم یاد کرده اند که به آن هاخیانت نکنند و حالا قصد دارند همان ماجرای «دزدیدن اسب جوانمرد» را یادآوری کنند.

می گویند اسب سواری ، مرد ناتوانی را سر راه خود دید که از او کمک می خواست.مرد سوار دلش به حال او سوخت از اسب پیاده شد و او را از جا بلند کردو روی اسب گذاشت تا او را به مقصد برساند و تیمار کند. در جایی همان فرد ناتوان که از برکت وجود آن اسب سوار درمان شده بود از او خواست از چشمه ای برای او آب بیاورد. وقتی اسب سوار به سمت چشمه رفت همان مرد ناتوان سوار اسب شد تا تنهایی فرار کند. پیش از آنکه دور شود صاحب اسب داد زد : هرگز به هیچ کس نگو چگونه اسب را به دست آوردی؛ زیرا می ترسم که دیگر « هیچ سواری » به پیاده ای رحم نکند!

این چند عضو شورا و بسیاری دیگر از مدیران کاری کردند که بسیاری از مردم همان نگاه این اسب سوار را داشته باشند. از مردم آب طلب کردند و اسبشان را دزدیدند. توصیه ما به این افراد  این است کاش حداقل مثل همین گربه خرابکاری خودشان را می پوشاندند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code