کناره گیری سرمربی داماش پس از تساوی با فجر سپاسی؛
۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۰۹:۰۳ چاپ

مازیار ربیعی فرد از هدایت تیم فوتبال داماش گیلان کناره گیری کرد.

گیل خبر/ به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مازیار ربیعی فرد پس از تساوی یک بر یک داماش برابر فجرسپاسی شیراز گفت : برخلاف نیمه اول، در نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم و شاید این از شانس بد من باشد چون بچه ها زحمت خود را کشیدند.

وی افزود: بچه های تیم من واقعا با شرف هستند که با ۵ تا ۱۵ درصد دریافتی این طور زحمت می کشند. من در ۲ هفته اخیر و در غیاب مدیریت به هر شکل در کنار تیم بودم.

سرمربی داماش گیلان گفت : من در اینجا از مدیریت باشگاه و تماشاگر واقعی داماش تشکر می کنم و استعفا خود و قطع همکاری با داماش را اعلام می کنم.

برای داماش و سرمربی آینده تیم آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

ربیعی فرد گفت : ۵ بازی باقی مانده است و این تیم قطعا در لیگ خواهد ماند اما شاید مشکل تیم من باشم که توپ ها به گل تبدیل نمی شود و‌ با رفتنم این مشکل حل شود.
داماش تیم بزرگی است و از طرفداران واقعی داماش ممنون هستم که تحملم کردند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در آستانه شهرآورد هفته آینده رشت این تصمیم غیرمنتظره است گفت: تصمیم من فنی نیست و از تیم به خاطر ایجاد موقعیت هایش راضی هستم اما متاسفانه برخی ها معنای محبت را متوجه نمی شوند و از این بابت من فکر می کنم که اگر از تیم بروم راحت تر هستم. شاید با رفتن من مشکلات تیم حل شود.

ربیعی فرد افزود : این تصمیم خودم است و در ادامه هم به عنوان یک طرفدار هر کمکی که از دستم بر بیاید برای داماش انجام خواهم داد