بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از آکادمی کاراته گیلان+تصاویر

دکتر محمد علی محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و هیات همراه طی بازدیدی از سالن آکادمی کاراته استان گیلان با ریاست این هیات دیدار و گفتگو کردند.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان ،در حاشیه ی این بازدید " مزدا صوفی " رییس هیات کاراته استان گیلان با ارایه ی توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و عملکرد این هیات از زمان تصدی خود تا کنون گفت : هیات کاراته استان گیلان یکی از هیات های ورزشی خوب استان است که عملکرد آن از سوی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران نیز مورد قبول واقع شده و به عنوان یکی از هیات های برتر کشور در سال 98 حایز رتبه گردیده است.
وی با بیان اینکه این هیات در صورت حمایت بیشتر ، می تواند در بخش های استعدادیابی و قهرمان پروری بسیار تاثیر گذار باشد افزود : کاراته گیلان افتخار می کند که پس از سالها یک بانوی ورزشکار راه یافته به المپیک را به جامعه ی ورزشی کشور معرفی کرده است و قطعا در صورت بهبود زیر ساخت های ورزشی ،کاراته گیلان می تواند رشد بهتری داشته باشد .
صوفی ضمن قدردانی از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به انسجام فعالیت های هیات کاراته گیلان گفت : تمامی فعالیت های اداری این هیات بر اساس قوانین و سیاست های وزارت ورزش و جوانان کشور صورت می گیرد و در بخش های فنی و آموزشی نیز تابع دستورالعمل های فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی می باشد.
رییس هیات کاراته گیلان به ضرورت بازسازی و تجهیز سالن تخصصی کاراته گیلان اشاره کرد و اظهار داشت : آکادمی کاراته گیلان نیازمند بهسازی و تجهیز است و ما در این خصوص نیازمند حمایت بیش از پیش اداره کل ورزش و جوانان گیلان و مسوولین استانی هستیم.
وی از حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در هیات کاراته گیلان تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه ی این جلسه دکتر " محمد علی محمدی " ضمن ابراز خرسندی از حضور در هیات کاراته گیلان گفت : استان گیلان دارای پتانسیل های زیادی در بخش ورزشی است و باید از این پتانسیل ها در جهت رشد و توسعه ی رشته های ورزشی بهره گیری شود .
وی با اشاره به وجود زیر ساخت های کنونی ورزشی در استان عنوان کرد : باید از امکاناتی که موجود است به نحو احسن بهره گیری شود و نگهداری از این امکانات و زیر ساخت ها نیز باید به درستی صورت گیرد.
محمدی با بیان اینکه سرمایه گذاران بخش خصوصی باید در حوزه ی ورزش ورود کنند ،افزود : برای فوتبال و سایر رشته های ورزشی حضور سرمایه گذاران بسیار تاثیر گذار خواهد بود و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در حد وسع و توان خود و با توجه به نیازسنجی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص زیر ساخت های ورزشی بودجه لازم را اختصاص می دهد و قطعا وجود سالن های ورزشی آبرومند در رشته های ورزشی مختلف شان و جایگاه ورزش استان را ارتقا می بخشد و رغبت و تمایل بیشتری در جامعه برای پرداختن به ورزش ایجاد می کند.
دکتر محمدی ضمن تشکر از عنایت و توجه وزیر ورزش و جوانان به وضعیت ورزشی گیلان و همچنین تلاشهای مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : دولت یازدهم و دوازدهم توجه ویژه ای به استان گیلان داشته است و باید مشکلات و نقاط ضعف در بخشهای مختلف را با همراهی و همدلی در استان مرتفع نماییم.

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code