آیت الله فلاحتی در کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات قرارگاه مواسات:
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۵:۰۱ چاپ
photo 2020 04 15 12 50 49

نماینده ولی فقیه در گیلان به کلمه مناسب مواسات در تشویق مردم برای کمک به همنوعان اشاره کرد و گفت: هشتک "مواسات" پویش مردمی گیلان برای کمک به آسیب دیدگان کرونا در فضای مجازی است.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات قرارگاه رزمایش مواسات استان با اشاره به استناد مقام معظم رهبری به زیارت شعبانیه درباره مواسات اظهار کرد: مواسات کلمه دینی و اسلامی بوده و در روایات دینی ماه آمده است.
وی به کلمه مناسب مواسات در تشویق مردم برای کمک به همنوعان اشاره کرد و افزود: مواسات موجب می شود مردم دعای شعبانیه درباره مواسات را بخوانند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه پویش مردمی رزمایش مواسات در فضای مجازی حائز اهمیت است، تصریح کرد: هشتگ “مواسات” پویش مردمی گیلان برای کمک به آسیب دیدگان کرونا در فضای مجازی است.
آیت الله فلاحتی، عربی را زبان دین و پیامبر اسلام(ص) دانست و بیان کرد: تشویق مردم به توجه به زبان کتاب و سنت مهم است.
دبیر قرارگاه رزمایش مواسات گیلان نیز در جلسه مذکور به تشکیل این قرارگاه با محوریت نمایندگان ولی فقیه در استان ها اشاره کرد و گفت: دبیری قرارگاه رزمایش مواسات گیلان به سپاه استان واگذار شده و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان سخنگوی این قرارگاه است.
سردار محمد عبدالله پور با اشاره به تشکیل کمیته های ۶گاه قرارگاه رزمایش مواسات گیلان، اضافه کرد: کمیته های تحصیل منابع، با مسئولیت کمیته امداد استان، کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات با مسئولیت صدا و سیمای مرکز گیلان، کمیته رصد و پایش با مسئولیت اطلاعات بسیج استان، کمیته پشتیبانی با مسئولیت سپاه قدس گیلان، کمیته توزیع با مسئولیت فرماندهان سپاه نواحی و کمیته نظارت و بازرسی با مسئولیت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تشکیل شده است.
محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در جلسه مذکور خواستار همراهی و تلاش بیشتر دستگاه های عضو کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات در راستای ایجاد حماسه بزرگ مواسات در استان شد و اظهار کرد: فعالیت های رسانه ای به منظور کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات استان انجام می شود.

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code