دولت چین از مردم خود در طول مدت قرنطینه شهرها حمایت کرد / اعتماد متقابل مردم به اقدامات دولت

بانوی گیلانی ساکن یکی از شهرهای چین در خصوص نحوه ی مقابله ی مردم آن کشور با ویروس کرونا و مهار آن توسط ماندن در قرنطینه گفت : اعتماد و همکاری متقابل مردم و دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا موجب شد تا زنجیره ی انتقال این ویروس شکسته شود.

به گزارش گیل خبر/ مهری صفری  شهروند ایرانی ساکن چین در گفتگو با گیل خبر در خصوص نحوه ی مقابله ی مردم چین با ویروس کرونا و رعایت اصول قرنطینه عنوان کرد : ساز و کاری در شهرهای مختلف تعریف شد که هر فردی بنا به ضرورت رفتن به بیرون از منزل ، هنگام خروج از مجتمع های مسکونی توسط افراد ناظری در مبادی ورودی و خروجی مجتمع ها مورد بررسی قرار می گیرند و بدون استثنا در تمامی مکان هایی که دارای ورودی هستند اشخاصی به عنوان ناظر همه ی رفت و آمدها را زیر نظر داشته و مشخصات افراد را لیست کرده و چکاپ های لازم را انجام می دهند.
وی گفت : به عنوان یک فرد خارجی پاسپورت بنده در تمامی این ورود و خروج ها مورد بررسی قرار گرفت و پس از رسیدن به منزل نیز از طریق تماس تلفنی سوالاتی را در خصوص رفت و آمدهای بنده پرسش گردید.
این شهروند ایرانی ساکن چین اظهار داشت : کشوری با جمعیت میلیاردی توانسته است با تکیه بر اعتماد عمومی و همکاری مردم با دولت و حمایت مسوولین دولتی از مردم بر شیوع ویروس کرونا و مهار این بیماری غلبه کند.کنترلی که توسط دولت چین در خصوص گسترش این بیماری صورت داده است بدون اغراق بی نظیر می باشد چون در صورت سرایت کرونا به سایر استانهای چین و ابتلای جمعیت میلیاردی این کشور فاجعه ی بزرگی رقم میخورد.
وی عنوان کرد : معنای قرنطینه در این کشور با سایر ساز و کارها و قرنطینه هایی که در کشورهای دیگر اجرایی شده قابل مقایسه نیست. تلویزیون ملی کشور چین در خصوص مواجهه با ویروس کرونا به صورت مداوم برنامه های آموزنده پخش می کرد و تلاش در ساختن روحیه مردم داشت.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code