در نشست کارگروه مدیریت بحران سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تأکید شد:
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۴:۳۵ چاپ

نشست کارگروه مدیریت بحران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با محوریت مقابله با شیوع بیماری کرونا به ریاست معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.


گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در این نشست که روز شنبه به ریاست محسن صالحی‌نیا و با حضور اعضای کارگروه مدیریت بحران و دو تن از مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و خدماتی بیمارستان‌ها در کنترل ویروس کرونا، بر تداوم اقدامات پیشگیرانه به منظور مراقبت از سلامت کارکنان و کارگران در سطح ستاد، شرکت‌های استانی و شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور تأکید شد.

در این نشست همچنین مجموعه اقدامات فنی و اجرایی به‌عمل آمده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ساختمان‌های اداری ستادی و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و بر ایجاد نظم و هم‌افزایی بین شرکت‌های شهرک‌های صنعتی، شرکت‌های خدماتی و واحدهای صنعتی و تولیدی در هماهنگی کامل با ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح شد.

آموزش اصول بهداشت فردی و عمومی مستمر در قالب محتواهای آموزشی نوشتاری، دیداری و شنیداری، اطلاع‌رسانی فراگیر، کاهش ساعات اداری و انجام دورکاری، توزیع بسته‌های سلامت محور، لغو جلسات، مأموریت‌های بین استانی، تورهای صنعتی و شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تا اطلاع ثانوی و تجهیز و آمادگی درمانگاه‌ها و مراکز طب کار شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از جمله مصوبات کارگروه مدیریت بحران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با محوریت مقابله با شیوع بیماری کرونا بود.

در بخش دیگر این نشست، خدمات رسانی بی‌وقفه به سرمایه‌گذاران و متقاضیان و رصد و انعکاس پیوسته مسائل و مشکلات بخش تولید در واحدهای صنعتی، به‌خصوص واحدهای تولید و تأمین کننده محصولات سلامت محور به کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پایان این نشست دستورات لازم را به دوائر تخصصی ذیربط و مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code