گیل خبر/ رئیس مجلس و  مجمع نمایندگان گیلان بمناسبت درگذشت نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای پیام تسلیت جداگانه ای صادر کردند.

در پیام رئس مجلس شورای اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جناب آقای دکتر‌محمدعلی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر دریازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید .
ایشان از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس بودند و توانستند در انتخابات دوم اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یابند.
ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم‌ بزرگوار آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر ، خانواده معزز و سایر وابستگان محترم ،از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید ، رحمت واسعه و تعالی درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

 

پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان بمناسبت درگذشت نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی .

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر ،مرحوم دکتر محمد علی رمضانی دستک، از جانبازان سرافراز دفاع مقدس موجب تاسف و تاثر گردید.

بدون شک آن مرحوم از دلسوزان انقلاب و نظام بودند که توانستند با کسب اعتماد مردم به نمایندگی آنان برگزیده شوند و فقدان ایشان حادثه ای تلخ و ناگوار برای مردم منطقه خواهد بود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت این مصیبت ناگوار به مردم شریف آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و همچنین خانواده داغدارشان برای آن مرحوم رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

مجمع نمایندگان مردم شریف گیلان در مجلس شورای اسلامی