وقتی گیلان با این همه بیمار استثنا نمی شود؛
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۸:۳۱ چاپ
بهاروند

گیل خبر/ سرویس ورزشی: بعد از آن که از سوی مسئولان وزارت بهداشت،  استان گیلان  بعد از قم به عنوان دومین استان ابتلا به کرونا معرفی شده و انتظار می رود نسبت به این استان استثنائاتی در نظر گرفته شود، اما بازهم شاهد آن هستیم که بدون هیچ گونه توجهی تیم های گیلانی مجبور به برگزاری مسابقه در مقابل تیم های دیگر هستند. در واقع از نظر فدراسیون فوتبال  و وزارت ورزش و جوانان، گیلان هیچ تفاوتی با اصفهان و سیستان و بلوچستان ندارد و حتی تیم های دیگر مجبورند از شهرهای دیگر به اینجا اعزام شوند.

از سویی باشگاه ملوان اعلام کرده پنج بازیکن ملوان دچار مشکلات تنفسی بوده و مشکوک به بیماری کرونا هستند. همچنین گفته می شود چهار بازیکن تیم سپیدرود نیز مبتلا به بیماری کرونا هستند. تیم شهرداری فومن مجبور شد تنها با هشت بازیکن مقابل حریف خود به میدان برود که در نوع خود یک آبروریزی بزرگ است. داماش گیلان نیز می تواند همین شرایط داشته باشد. اما جواب جناب آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ همان حرف همیشگی است که مسابقات باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود و در صورت عدم برگزاری تصمیمات سختی در انتظار تیم ها است. 

این که قانون باید در نهایت مورد تمکین قرار گیرد  حرف درستی است. ولی باید در این رابطه شرایط عادلانه نیز در نظر گرفته شود. شاید اگر رئیس هیات فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان ما دارای وزن معتبری در فوتبال و ورزش کشورمان بودیم شاهد این همه اتفاقات عجیب و غریب در فوتبال گیلان نبودیم که تیمی با هشت بازیکن به میدان برود. از ریاست هیات فوتبال گیلان ما که بعد از انتخابش دوباره اش که با حضور همین آقای بهاروند برگزار شد مدتهاست هیچ خبری نیست. از ورزش و جوانان استان ما هم امیدی نیست که تا چند ماه گذشته انتخاب ریاست هیات فوتبال گیلان را غیرقانونی می دانست و معلوم نیست آیا همچنان بر این امر تاکید دارد یا خیر!؟مدت هاست شاهد آن هستیم تیم های ورزشی ما خودشان بلند می شوند و سلانه سلانه بلند می شوند حرکت می کنند. نه پخش زنده ای و نه پیگیری مشکلاتی! صداوسیمای استان که به جای مسابقات این تیم ها اقدام به پخش زنده مسابقات تیم نونهالان کشاورز لنگرود می کند!

شکی نیست که اگر ما افراد قوی داشتیم هرگز چنین نامه هایی را مشاهده نمی کردیم که حتی قواعد نگارشی و املایی نیز در آن رعایت نشده است و  از لفظ «استان های گیلان» و «باشگاه های سپیدرود» استفاده شده است.چگونه رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به خود اجازه می دهد تیم های گیلانی ما را تهدید کند که حتما باید در مسابقه حاضر شوند؟ چرا نباید حداقل درخواست کند که نتایج آزمایش و میزان بیماری بازیکنان برای آن ها ارسال شود. این ها برای این است که هیچ نیروی تاثیرگذاری از گیلان در ورزش کشور حضور ندارد. تنها باید دلمان خوش باشد که اولین مدیرکل بانوی بعد از انقلاب را به خودمان اختصاص دادیم و یا فردی را داریم که سالهاست در مقام ریاست مهمترین ورزش استان تکیه زده است. 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code