همزمان با ۲۲ بهمن؛
۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۶:۱۷ چاپ

نمایشگاه عکس «شهروندی رشت» همزمان با ۲۲ بهمن با نمایش ۱۴ قاب عکس از معضلات شهر رشت در سالن سردار جنگل برپا خواهد شد.

گیل خبر/ نمایشگاه عکس «شهروندی رشت» اثر «نیکی بنی اسدی» همزمان با ۲۲ بهمن با نمایش ۱۴ قاب از معضلات شهری در رشت برپا خواهد شد.

 نیکی بنی اسدی در باره  با اشاره به اینکه در حوزه مجسمه سازی، بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت می‌کند، اظهار کرد: نمایشگاه «عکس شهروندی رشت» نخستین نمایشگاه عکسی است که برپا می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه تلاش شده تا از قاب دوربین به معضلات شهری رشت نگاه شود، افزود: ۱۴ قاب عکس ۱.۴۰ در ۸۵ در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

بنی اسدی با اشاره به اینکه در هر قاب عکس حدود ۱۰ عکس از معضلات شهر رشت به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: در این عکس‌ها تلاش شده معضلاتی همچون آبگرفتگی معابر، چاله‌های سطح خیابان‌ها، ساختمان‌های نیمه کاره رها شده و همچنین حضور مسافران در ایام تعطیل و برپایی چادر در پارک‌ها به نمایش گذاشته شود.

وی تأکید کرد: این عکس‌ها با یک نگاه شهروندی و با دوربین غیرحرفه ای و از طریق تلفن همراه گرفته شده است.

این هنرمند گیلانی با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با روز ۲۲ بهمن در سالن رشت، خیابان امین الضرب، سالن سردار جنگل افتتاح می‌شود، گفت: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌تواند تا ۳۰ بهمن ماه به این مکان مراجعه کنند.

گفتنی است نیکی بنی اسدی تاکنون موفق به اجرای نمایش‌های «س. ر. ب. ا. ر. م. م»، «دوباره اون آهنگ رو بزن سم»، «روال عادی» و «پینوکیو موزیکال» در مقام بازیگری و کارگردانی شده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برپا خواهد شد.

 

مهر