فرمانده هنگ مرزی بندر آستار خبر داد: 
۱۳۹۷/۰۱/۲۱ ۱۳:۵۳ چاپ

به گزارش گیل خبر، سرهنگ نوذر مرادی، فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا با بیان این مطلب در آستارا گفت: عوامل تخریب تابلوهای خوش آمدگویی ورودی بندر آستارا در منطقه توریستی حیران این شهرستان با هوشیاری مرزداران غرب استان گیلان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تخریب و مخدوش کردن تعدادی از تابلوهای خوش آمدگویی استان گیلان و شهرستان آستارا در منطقه گردشگری حیران از سوی تنی چند از عوامل خود فروخته به جهت ایجاد شکاف و تفرقه بین مرزنشینان دو استان گیلان و اردبیل، دستگیری متهمین در دستور کار مرزداران بندر آستارا قرار گرفت، افزود: با اقدامات شبانه روزی و تلاش گسترده؛ ماموران مرزبانی موفق شدند با سرعت لازم سه نفر از عوامل تخریب و مخدوش کردن تعدادی تابلوهای خوش آمدگویی در منطقه توریستی حیران بندر آستارا را دستگیر کنند.

فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا تصریح کرد: ماموران مرزبانی این سه نفر را پس از شناسایی در حالی که تعدادی از تابلوهای خوش آمدگویی استان گیلان و شهرستان آستارا در منطقه توریستی حیران این شهرستان را تخریب و مخدوش می کردند، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه مامورین مرزبانی در این عملیات موفق شدند از متهمین یک دستگاه خودروی سواری با پلاک مخدوش شده، یک عدد افشانه رنگی مشکی رنگ و تعدادی داروهای غیرمجاز کشف و ضبط کنند، اظهارکرد: متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه وحدت باعث موجب شکسته شدن عوامل جهل و تفرقه می شود، گفت: لزوم حفظ اتحاد همواره مورد توجه مسئولان نظام اسلامی در کشورمان بوده است و بدون شک طرح این مسئله و ضرورت آن می تواند گام مهمی در راستای وحدت در جامعه باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code