شهردار رشت خبر داد:
۱۳۹۶/۱۲/۰۳ ۱۳:۲۲ چاپ
به گزارش گیل خبر، شهردار رشت صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تغییر در روند صدور پروانه های ساختمانی اظهار داشت: بر اساس بخشنامه شورای عالی اداری کشور شهرداری ها موظف هستند به مدت دو روز پس از پرداخت و تسلیم قبض های عوارض قانونی نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

مسعود نصرتی گفت: در روزهای پایانی سال به دلیل تاخیر در صدور پروانه و موکول شدن آن به سال مالی بعد مشکلات حقوقی فراوانی هم برای شهرداری و هم برای شهروندان به وجود می آمد.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و سایر متقاضیان، شهرداری رشت تا پایان وقت اداری شانزدهم اسفندماه امسال، در سیستم یکپارچه شهرسازی نسبت به تهیه و تدوین گردش کار و فرم پروانه ساختمانی اقدام می کند.

به گفته شهردار شهر رشت، این اقدامات شامل زیربنا و تعداد طبقات، تعداد واحدها و سایر عوامل مربوط به ضوابط شهرسازی و طرح تفصیلی است.

نصرتی خاطرنشان کرد: فرم های پروانه ساختمانی، بلافاصله پس از پرداخت عوارض، علاوه بر دریافت شماره از سوی شهرداری، تاریخ و امضاء شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی در خصوص متن این پروانه اعلام کرد: اعتبار این پروانه فقط برای تجهیز کارگاه بوده و شروع عملیات اجرایی ساختمان منوط به تکمیل پروانه نقشه های اجرایی و دریافت تاییدیه از سازمان نظام مهندسی گیلان ، تعیین مهندسان ناظر و دریافت پروانه از مرحله اول است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code