به گزارش گیل خبر، این جلسه در دفتر مدیریت آموزش و پرورش رودبار با حضور حسین زاده معاونت محترم پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و انصاری معاون فرمانداری شهرستان رودبار و اعضای شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان رودبار برگزار گردید.

در ابتدافرازهایی از وصیت نامه شهید فرهنگی شهیددهقان برای حاضرین قرائت شد. سپس آقاجانی مدیرآموزش وپرورش ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و حاضرین اعلام نمود آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه فرا وزارتخانه دای نیازمند حمایت همه دستگاهها و نهادها می باشد و در درون سازمانی بایستی از ظرفیت دانش دآموزان -معلمان -مدیران و ستاد استفاده بهینه نمود و بر اساس سند تحول بنیادین به همه ساحت های تربیت توجه شود و در ادامه از زحمات مدیرکل محترم  و معاونین -فرماندارو نماینده محترم مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران و رئوسای ادارت قدردانی نمودند. و در ادامه  پیام قدردانی حاجتی مدیرکل محترم در جمع حاضران  قرائت گردید.

انصاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار ضمن خیر مقدم به میهمانان از مساعی و و تلاشهای آقاجانی در رابطه با نحوه تعامل با فرمانداری و روسای ادارت و همچنین  برنامه ریزی و نظارت در تعلیم و تربیت شهرستان قدردانی نمودند.و برای مدیریت جدید نیز آرزوی توفیق داشتند.

در ادامه حسین زاده معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه  به اهمیت ماه رجب و برکات آن و استفاده از ظرفیت این ماه در جهت خودسازی مواردی بیان نمودند. سپس در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و لزوم استفاده از ظرفیت مشارکتهای مردمی و خیرین مدرسه ساز ، لزوم توانمندسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش و برنامه های اداره کل آموزش و پرورش در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال و لزوم استفاده از ظرفیتهای مدیران مدارس در برابرهای اجرایی آموزش و پرورش تاکید نمودند و نیز از آقای عطایی مدیریت جدید خواستند با توجه به زیرساختهایی که اقای آقاجانی در دوره مدیریت خود انجام داده اند توجه  و ادامه دهنده راه ایشان باشند. و نیز از همکاران حاضر در جلسه درخواست نمودند که در اجرای فعالیتهای آموزش و پرورش به جناب آقای علی عطایی یاری نمایند.سپس ابلاغ مدیریت آموزش و پرورش عطایی در جمع حاضرین قرائت گردید و معرفی شدند.

در ادامه علی عطایی مدیرجدید آموزش و پرورش شهرستان رودبار ضمن تقدیر و تشکر از اقشار فرهنگی حاضر در جلسه –معاونت محترم توسعه برنامه ریزی استان گیلان و معاونت محترم فرمانداری شهرستان رودبار و ضمن تقدیر و تشکر از نماینده محبوب و مردمی شهرستان رودبار و همچنین از تشکر ویژه از آقای دکتر آقاجانی به تلاشهای صادقانه از کلیه همکاران جهت ادامه راه آن بزرگوار درخواست مساعدت نمودند.

موردی جهت نمایش و جود ندارد.