استاندار گیلان :
۱۳۹۵/۰۷/۱۷ ۱۶:۱۳ چاپ
پست خدمات نوین ارائه کند

به گزارش گروه دریافت گیل خبر، دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که به مناسبت روز جهانی پست در دفتر کار استاندار برگزار شد با اشاره به نقش مهم شرکت پست در کاهش ترافیک اظهار داشت : پست نقش بسزایی در کاهش ترویج فرهنگ بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی، عبور و مرور غیر ضرور مردم در شهرها را ایفاء می کند.img_8221

وی افزود : بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی و خدمات ارائه شده از سوی شرکت پست موجبات ارتباط تنگاتنگ با مردم را فراهم خواهد کرد.

دکتر نجفی اجرای دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک و اندیشه های بهره گیری از فناوری و ابزارهای الکترونیک از جمله اقدامات مهم دانست و افزود : شرکت ملی پست با اندیشه ارائه خدمات سریع، متنوع می تواند نقش مهمی در مشارکت اجتماعی مردم ایفاء کند.

وی به وجود اعتماد، اطمینان و ابزار قوی در شرکت ملی پست اشاره کرد و افزود : باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم بیش از پیش از خدمات ارائه شده از این شرکت بهره گیرند و تغییر رویکرد و توجه به فناوری های روز در پست ادامه یابد.

استاندار گیلان بر ضرورت بهره گیری از فرصت وجود دهیاران در اجرای سیاست های شرکت پست تأکید کرد و افزود : دهیاران ظرفیتی مناسب هستند که ارتباط میان مردم و دولت را تسهیل می کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن گزارشات ارائه شده از سوی مدیر عامل این شرکت خواستار فراهم کردن شرایط لازم در بهره گیری هر چه بیشتر مردم از خدمات شرکت ملی پست شد.img_8261

در پایان این دیدار کارکنان شرکت پست ،به مناسبت روز جهانی پست تمبر یادبودی به استاندار گیلان اهداء کردند.