به گزارش گیل خبر ، پنجمین محموله شیر خشک به وزن 40 تن و ارزش 73 هزار و 600 دلار صبح امروز از مرز زمینی گمرک آستارا با نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان به مقصد روسیه صادر شد.

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا در جریان صادرات فرآورده های دامی از مرز زمینی این شهرستان، اظهار کرد: سازمان دامپزشکی به غیر از پیشگیری و کنترل بیماری های واگیردار و قرنطینه دام بر امر صادرات و واردات فرآورده های دامی نظارت می کند.

بهرام پورضرب به صادرات 40 تن شیرخشک پاستوریزه به ارزش 73 هزار و 600 دلار اشاره کرد و افزود: این پنجمین محموله صادراتی شیر خشک است که از مرز زمینی گمرک آستارا به مقصد کشور روسیه صادر می شود.

به گفته وی، تمام مجوزهای لازم شیرخشک صادراتی توسط اداره کل دامپزشکی مازندران اخذ شده و با نظارت شبکه دامپزشکی آستارا به خارج از کشور صادر می شود.

این مسؤول در ادامه افزود: از آغاز سال جاری 200 تن شیر خشک در چهار مرحله به ارزش 294 هزار و 400 دلار از مرز زمینی گمرک آستارا به مقصد روسیه صادر شده بود که امروز پنجمین محوله آن صادر می شود.

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا پذیرش فرآورده های دام و طیور ایران در کشورهای دیگر منوط به داشتن گواهی معتبر از دامپزشکی دانست.

وی خاطرنشان کرد: تمام محموله های صادراتی در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی به صورت به لحظه ثبت می شود.

فارس

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code