به گزارش گیل خبر، میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت میراحمد سیدفخری نژاد «شیون فومنی» که در فرمانداری فومن برگزار شد، با بیان اینکه شیون فومنی از افتخارات شهرستان است و باید مراسمی درخور شان و شخصیت این شاعر بزرگ برگزار شود، اظهار کرد: شیون فومنی یک شخصیت بزرگ کشوری است و باید همه تلاش ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم یادبود این شاعر باشد.
وی بر اطلاع رسانی مطلوب در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت شیون فومنی در استان و شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه شیون فومنی یک شخصیت ملی است حضور شخصیت های ملی در این مراسم حائز اهمیت است.
فرماندار فومن در پایان با بیان اینکه باید از متن ادبی و هنری فاخری در دعوت نامه ها بهره برد، خاطرنشان کرد: لازم است تبلیغات محیطی و فضاسازی مناسبی در شهرستان، استان و شهرستان های همجوار برای اطلاع رسانی و آگاه سازی این بزرگداشت صورت گیرد.
در ادامه یوسف نیک انجام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه این شهرستان دارای قدمتی طولانی با مفاخر مذهبی و فرهنگی بسیاری است، اظهار کرد: شیون فومنی در شعر فارسی در دو شیوه کلاسیک و نو اشعاری را از خود به یادگار گذاشته و از افتخارات شهرستان و استان است.
نیک انجام با بیان اینکه هجدهمین مراسم بزرگداشت شیون فومنی پنج شنبه 25 شهریورماه جاری در فومن برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 16 با حضور شاعران، هنرمندان و شخصیت های برجسته استانی و کشوری در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد فومن برگزار می شود.
ایسنا
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code