به گزارش گیل خبر ، محمد ابراهیم خلیلی ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست بانک صادرات استان با اشاره به جایگاه شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را فصل مشترک بانک ها و شهرداری خواند و افزود: یکی از مطالبات به حق مردم برخورداری از امکانات مناسب و استفاده از آنها است. وی همچنین اظهارداشت: سیاست های کلی مجموعه مدیریت شهری نیز این است که در امر خدمات رسانی منافع عام بر سود و زیان سازمانی ارجح دانسته شود. شهردار رشت گفت: ارائه سرویس های ویژه به مشترکان همان چیزی است که بانک ها را در خدمات دهی از یکدیگر متمایز ساخته و باعث جلب مشارکت های مردمی خواهد شد. وی با تاکید بر همکاری و تعامل بانک ها و شهرداری اظهار امیدواری کرد: با معرفی پروژه های شهری از طریق دفتر سرمایه گذاری همگان شاهد مشارکت اقتصادی بانک ها و در نتیجه توسعه عمرانی شهر رشت باشند. سرپرست حوزه معاونت اداری و مالی شهرداری رشت نیز در این دیدار با اعلام اینکه شهرداری از آمادگی لازم برای همکاری با بانک ها برخوردار است، گفت: در حال حاضر ۴۲ پروژه از طریق دفتر سرمایه گذاری در سطح شهر تعریف شده است که می تواند از طریق ظرفیت سازی برای جذب سرمایه گذاری و در قالب تفاهم نامه های حقوقی به اجرا برسد. داریوش رحمتی افزود: حوزه معاونت اداری و مالی شهرداری رشت با طرح مبحث تعاملات فی مابین و ارائه خدمات از سوی طرفین اظهار امیدواری کرد تا با تلاش و انجام مقدمات اولیه بستر مناسب جهت مشارکت بانک ها، فراهم شود. سرپرست بانک صادرات در استان گیلان نیز از آمادگی این بانک برای همکاری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از جمله نصب دستگاه های خودپرداز در معابر شهر گفت: همه مسئولان چه در بدنه مدیریتی و چه در بدنه کارشناسی به دنبال توسعه و تعالی شهر و برخورداری شهروندان از خدمات مناسب هستند. زارعی افزود: از حیث ابتکار عمل و تسهیلات نیز بانک صادرات از قابلیت و فضای مناسب برای توسعه خدمات برخوردار است./مهر