نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
۱۳۹۵/۰۴/۱۵ ۰۵:۵۱ چاپ

به گزارش گیل خبر، حجت الاسلام احمد پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری عصر دیروز (14 تیر) در مراسم هیات دانش آموزی انصار المهدی(عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آستارا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بشر فقیر مطلق است و تمامی اولیا و انبیاء آمده اند تا در فکر ما بگنجانند که از خدا غافل نشویم.

وی با بیان اینکه با دوری از خداوند نابود خواهیم شد، به بهره گیری از آیات قرآن تاکید کرد و گفت: باید بدانیم که این خداست که انسان را هدایت می کند.

حجت الاسلام پروایی در ادامه با اشاره به اینکه هم شیاطین جنی و هم شیاطین انسی وجود دارند، افزود: شیاطین همواره آدمی را به فحشا و منکر دعوت می کنند تا از یاد خداوند غافل شویم.

وی با بیان اینکه یاد خدا باید همیشه در دلهایمان زنده باشد و حالت تضرع داشته باشیم، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب یکی از مصادیق شیاطین انسی هستند.

 وی همچنین پناه بردن و اعتماد به خداوند را از راه های نجات از مکرهای شیطان عنوان کرد و ادامه داد: باید مواظب باشیم تا فریب دنیا را نخوریم  و در مقابل خداوند تکبر نداشته باشیم.

حجت الاسلام پروایی اذعان کرد: ذکر مدام و استغفار می تواند از جمله راه های نجات از مکرهای شیطان باشد.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نقطه قوت نظام ما هستند، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه توجه به دشمنان را در بیانات خود گوشزد می کنند که این امر موجب می شود ما از دشمنان غافل نشویم.

گفتنی است، هیئت انصارالمهدی(عج) در مسجد جامع شهرستان آستارا سنت حسنه افطاری ساده را با حضور جمع زیادی از روزه داران در تمامی دوشنبه های ماه مبارک رمضان برگزار کرده است.

 شبستان