به گزارش گیل خبر، جبار کوچکی نژاد با اشاره به اظهارات هاشمی درباره برجام، اظهار کرد: برجام اقدام کل نظام بود.

وی افزود: با وجود نگرانی های دلسوزان نظام برای تنویر افکار عمومی دنیا و برخی خوش باورانی که به آمریکا و اروپا دل بسته اند، برجام انجام شد و سخنان منتقدان برجام به خاطر دلسوزی و کمک بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از گذشت چند ماه مشخص شد که آمریکا قصد کمک به ایران را ندارد، تصریح کرد: آمریکا در تلاش است تا به هر نحوی در ارکان نظام نفوذ کند.

وی ادامه داد: کسانی که از برجام شاد بودند و تصور می کردند یک شبه آمریکایی ها و طرف مذاکره با ایران مشکلات کشور را برطرف می کنند باید پاسخگو باشند نه افرادی که با تردید و نگرانی تلاش می کردند این تعاملات بین المللی به نتیجه برسد.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه رفتار آمریکایی ها در مدت شکل گیری انقلاب و پس از آن اثبات کرده بود که آنها به تعهدات خود عمل نمی کنند، تصریح کرد: کسانی که به دنبال اجرای برجام دوم، سوم و چهارم هستند باید پاسخ دهند که برجام اول چه دستاوردی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران فریب آمریکایی ها را نمی خورد، خاطرنشان کرد: در صورت ادامه بد عهدی آمریکایی ها ملت ایران برجام اول را متوقف می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تا زمانی که آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نکنند برجامی وجود ندارد تا بخواهند برجام های بعدی را اجرا کنند.

فارس