نماینده منتخب مجلس خبرگان در گیلان:
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ ۰۷:۰۳ چاپ

به گزارش گیل خبر، حجت الاسلام احمد پروایی امروز با صدور پیامی از حضور گسترده مردم گیلان در انتخابات هفتم اسفند قدردانی کرد.

وی در پیام خود حضور مردم را جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی در مقابل چشم جهان دانست و اظهار کرد: حضور بالای مردم و رقابت گسترده و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست.

منتخب مستقل مردم گیلان در مجلس پنجم خبرگان رهبری افزود: حضور ملت در پای صندوق های رأی که لبیک به دعوت مقام معظم رهبری بود، نشان داد ملت ایران قدرشناس نعمت استقلال و آزادی است و به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ دارد.

وی در ادامه پیام خود ذکر کرده است: بر خود وظیفه می دانم ضمن تبریک این حماسه بزرگ به محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای از عموم اقشار مختلف مردم عزیز، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، علمای شیعه و اهل سنت گیلان و کسانی که در مراحل مختلف انتخابات با همکاری های خالصانه و بی شائبه خود فضای مناسبی را ایجاد کردند، قدردانی کنم.

پروایی در پیام خود از تمام مسئولان و دست اندرکاران اجرایی و نظارتی و بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی که انتخابات را به نحو شایسته و مطلوبی برگزار کردند، سپاسگزاری کرد.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امید است تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پشتوانه حمایت های بی دریغ مردم و علما و فضلای استان بتوانم در عرصه بسیار مهم و حساس خبرگان رهبری پشتیبان ولایت مطلقه فقیه و نماینده ای شایسته برای مردم عزیز گیلان شهید پرور و قهرمان باشم.

به گزارش فارس، پروایی با 33 سال سن جوان ترین نماینده پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه گیلان است.

فارس