اختلال در روند حمل و نقل مسافربری شهر رشت؛
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۷:۰۲ چاپ
به گزارش گیل خبر، پرداخت نشدن حقوق و مزایای رانندگان اتوبوس های درون شهری رشت باعث شد که امروز دست شان به سوئیچ نرود.
مرکز گیلان حدود 50 نفر از رانندگان اتوبوس های درون شهری رشت برای چندمین بار در چند ماه اخیر ، امروز در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تجمع اعتراض آمیز کردند و پرداخت حقوق و مزایای معوقه شان را خواستار شدند.
جمعی از معترضان با بیان اینکه حقوق 2 ماه گذشته و مزایا و پاداش 4 ماه آخر سال 95 تاکنون به حساب شان واریز نشده است گفتند : بارها این مشکل را به گوش مسولان رسانده ایم اما تاکنون مسوولان اقدامی    نکرده اند  و مشکل همچنان باقی است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با تایید این موضوع گفت : علت پرداخت نشدن حقوق و مزایای کارکنان ، ادغام 4 سازمان پایانه مسافربری ، تاکسیرانی ، اتوبوس رانی و حمل و نقل و ترافیک و همچنین طولانی شدن روند تجمیع امور اداری و مالی این سازمان هاست.
آرش امیرلو افزود : کارکنان این سازمان علاوه بر2 ماه حقوق معوقه شان ، بیش از 500 میلیون تومان بابت اضافه کار ، پاداش و مزایا طلب دارند.
وی تاکید کرد : با پیگیری های انجام شده 2 ماه حقوق معوقه کارکنان امروز و مابقی مطالبات ، با پیگیری های شهرداری شهر رشت تا پایان هفته پرداخت خواهد شد.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خاطر نشان کرد : مشکل مالی و تعویق در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان از مشکلات شهرداری های کل کشور است .
خبرگزاری صداوسیما