به گزارش گیل خبر، اسدالله عباسی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (24 بهمن ماه 95) گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یأس و ناامیدی سردمداران نظام سلطه و به ویژه رئیس جمهور یاوه گوی آمریکا را رقم زد و وحدت و همدلی آحاد و اقشار مختلف مردم را به نمایش گذاشت و بیعت مستحکم ملت شریف ایران با رهبر فرزانه ملت اسلامی و آرمان های بلند امام (ره) را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: هفته گذشته علی رغم هشدارها و پیش بینی های صورت گرفته درخصوص وضعیت جوی استان گیلان تدابیر لازم برای این شرایط اتخاذ نشده بود و با وجود اینکه بارش برق کمتر از 10 ساعت فرو کشید اما بسیاری از مناطق تا 3 روز و برخی مناطق تا 5 روز با نوسان و قطعی برق و مسدود بودن راه ها مواجه بودند که این وضعیت مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به آموزش و پرورش استان گیلان نیروهای وفادار و توانمند فرهنگی منزوی شده و سفارشی های میدان سیاست میدانداری می کنند و همین رویه در سایر حوزه ها نیز کاملا مشهود و محسوس است.

عبای خاطرنشان کرد: حوزه سیاسی استانداری گیلان با دخالت در همه دستگاه های اجرایی و عزل و نصب ها و تسویه حساب های سیاسی به دلیل ناکام ماندن در انتخابات سال 94 در بعضی از حوزه های انتخابیه به دنبال جبران آن در شوراهای شهر و روستا در سال 96 هستند.

وی افزود: اگر تا پایان هفته جاری تکلیف وضعیت سیاسی و اجرایی استان گیلان به ویژه شهرستان های رودسر و املشت روشن نشود، اینجانب از طریق رسانه ها مدیران ناکارآمد و متخلف را معرفی و از تریبون مجلس سناریوی طراحی شده معاونت سیاسی استانداری گیلان را برای مردم منعکس خواهم کرد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

فارس