به گزارش گیل خبر، وی، ایجاد فضای سیاسی، نشست ها و تجمع ها را یکی از مشخصه های این دوره در گیلان عنوان کرد و افزود: در مدت سه سال گذشته ۱۳۶ مورد تجمع، نشست و راهپیمایی با فعالیت ۱۱۱ حزب، تشکل و کانون در استان برگزار شده و حتی یک مورد از تجمع ها و نشست ها به هم نخورده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه اجرای کنسرت ها به عنوان یک مشخصه در راستای ایجاد فضای مناسب فعالیت های اجتماعی محسوب می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در بعضی از نقاط کشور محدودیت ها و مشکلاتی وجود دارد اما در گیلان توانستیم موارد مد نظر مدیران فرهنگی و فرمانداران را با تدبیری که انجام شده، اجرا کنیم.

احمدی پور، اجرای جشنواره ها در گیلان را بدون مشکل خواند و بیان کرد: امنیت مناسب در بخش های مختلف در استان وجود دارد و در مدت سه سال گذشته توانستیم رتبه برتر فضای بهبود کسب و کار توسط مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را کسب کنیم.

وی به حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دولت امسال در گیلان اشاره کرد و گفت: با فاصله کوتاهی شاهد سفر ذوالفقاری معاون وزیر کشور به استان بودیم و تمام مسؤولان کشوری به شرایط همدلی در گیلان اذعان کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به جایگاه و نقش مدیریتی محمدعلی نجفی استاندار در ایجاد شرایط همدلی، خاطرنشان کرد: فرمانداران همکاری بسیار خوبی در زمینه مذکور داشتند و در برگزاری انتخابات سال گذشته هیچ مورد امنیتی در گیلان نداشتیم.

احمدی پور به شرایط سخت کشور در شش ماه دوم امسال اشاره کرد و یادآور شد: سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و نیاز است به معیشت کارکنان دولت توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه توجه به دهک های پایین جامعه از ایجاد حرکت های پوپولیستی توسط جریان های سیاسی جلوگیری می کند، اظهار کرد: دولت محدودیت هایی در به کارگیری نیروهای سیاسی و همسو دارد و نیاز است برای جذب نیروهای مدیریتی برنامه ریزی لازم انجام شود.

فارس