بابک کاظمی
۱۳۹۵/۰۶/۰۴ ۰۶:۱۷ چاپ
گیل خبر/  بابک کاظمی
سید محمد علوی وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید متولد 1333 درشهرستان لامرد استان فارس می باشد و در مجالس اول دوم چهارم  و پنجم نماینده مردم شهرستان لامرد در مجلس شورای اسلامی بوده است و از سال 1379 تا 1388 مسولیت عقیدتی سیاسی ارتش  را بر عهده دار بود.
ایشان دارای مدرک دکترای فقه ومبانی حقوق اسلامی ازدانشگاه فردوسی مشهد می باشد. دکتر علوی نیز مثل برخی از سیاسیون خوشفکر و شایسته در انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی دوره نهم توسط شورای نگهبان آن هم به استناد بند1ماده 28 قانون اساسی مبنی برعدم التزام عملی به اسلام ونظام رد صلاحیت گردید.
سید محمود علوی
سید محمود علوی از زمان پیروزی دولت دکتر حسن روحانی در سال 92 بعنوان وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات به مجلس معرفی و رای اعتمادگرفت. ایشان از وزرای خوشفکرشایسته و ازلحاظ سیاسی اعتدالگرای دولت می باشد که با جلوس ایشان بر صدرارت وزارت اطلاعات قضای ارامش و امید وامنیت سیاسی اجتماعی به کشور خصوصا وزارتخانه ی اطلاعات بازگشت.
در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما دکترعلوی به مواردی اشاره نمودند که برای اولین از زبان یک  وزیراطلاعات جاری وساری می گشت برای بینندگان وشنوندگان بسیارجالب بود.
ایشان دوباربه مسله ی مظلومیت دولت دکتر روحانی  اشاره نمودند و دولت روحانی را باتوجه به موارد مستندی که ارایه می کرد مظلوم ترین دولت بعد از انقلاب نامید هر چند اکثر سیاسیون منصف نیزموافق این موضوع هستند.
وزیر اطلاعات به موضوع شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و نقش انها دراطلاع رسانی شفاف بین احاد مردم اشاره نمود و که این مسله نشان دهنده ی دید مثبت وزرات اطلاعات به شبکه های اجتماعی می باشد ایشان شبکه های اجتماعی در جهت اگاهی بخشی به مردم یک فرصت دانستنددکتر علوی بارها به مسله ازدست رفتن  2میلیارد دلار از اموال کشور عزیز ایران اسلامی درکشور امریکا توسط دولت به اصطلاح پاک دست و باز پس گیری رقم قابل توجه یک میلیارد و هفتصد میلیون دلاری ازدولت امریکا بابت مطالبات قبل ازانقلاب  باتدبیر دولت تدبیر وامید اشاره نمودند که ازنکات جالب این مصاحبه بود.
دفاع قابل ستایش همراه بامستندات کافی از دولت دکترحسن روحانی و ارایه آمارهای تکان دهنده ازفسادهای مکرر و لجام گسیته ی دولت احمدی نژاد نیز از موضوعات قابل طرح وزیر محترم اطلاعات بود.
 دکتر علوی به تلاشهای بی شرمانه و مغرضانه برخی از رسانه ها و سایت های دلواپس در مخالفت با دولت دکتر روحانی  که بجای نقد سازنده دست به توهین های ناجوانمردانه می زنند نیز از موضوعاتی بود که توسط وزیر محترم مطرح گردید هرچند بنظر حقیر  این هجمه های بیهوده و مغرضانه زیاد باشد محبوبیت روحانی دربین مردم بیشترخواهد شد ومردم نیز به مظلومیت دولت پی خواهند برد.
  درپایان این نکته ضروری می باشد که تمامی وزرای کابینه ی دکتر روحانی همانند وزیر محترم اطلاعات همواره و در همه حال همراه و مدافع  دولت باشند و درجهت ساستهای ابلاغی دولت دکترحسن روحانی گام بردارند.
گیل خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.