به گزارش گیل خبر،  استاندار گیلان صبح امروز در جریان غبارروبی گلزار شهدای تازه آباد این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بررسی عملکرد یک ساله مدیران و ارائه آن به مردم است.( گزارش تصویری) photo_2016-08-23_08-54-52

محمدعلی نجفی به افتتاح یک هزار و 187 پروژه عمرانی و تولیدی همزمان با هفته دولت در گیلان اشاره کرد و افزود: پروژه های مذکور با هزینه و سرمایه گذاری یک هزار و 430 میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی از رشد 28 درصدی پروژه های افتتاحی در هفته دولت امسال در گیلان خبر داد و بیان کرد: هفته دولت سال گذشته یک هزار و 115 میلیارد تومان پروژه در استان به بهره برداری رسید.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت با مشکلات اعتباری در سال 94 مواجه بود، تصریح کرد: امسال پروژه ها با مشارکت بخش های دولتی، خصوصی و نهادهای عمومی استان افتتاح می شود.

نجفی بر ضرورت حضور جدی مدیران، رؤسای سازمان ها و دانشگاه ها در برنامه های هفته دولت تأکید کرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و حضور بین اقشار مختلف و بررسی مسائل و مشکلات جامعه طبق سفارش امام (ره) و مقام معظم رهبری از وظایف مدیران است و در هفته دولت باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه بیان عملکردها منحصر به یک دولت، حزب، جناح و گروه ویژه ای نیست، خاطرنشان کرد: بیان عملکردها و تبیین آن برای مردم موجب تقویت نظام و ایجاد امید بین اقشار مختلف می شود.

استاندار گیلان عملکرد استان را بسیار مثبت و قابل دفاع خواند و یادآور شد: رسانه ها ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه عملکرد مدیران دارند و از این ظرفیت باید استفاده کرد.

نجفی با تأکید بر ضرورت تلاش ویژه مدیران در راستای رشد شاخص ها و تحولات جدی، اظهار کرد: تلاش می کنیم تا زمانی که پروژه های نیمه تمام به اتمام نرسیده از تعریف پروژه جدید خودداری شود.

وی، یکی از افتخارهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را عدالت محوری عنوان کرد و گفت: مردم خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام موجود هستند و این امر نیاز به تحرک و اهتمام جدی دارد.

در نخستین روز از هفته دولت همزمان سه طرح تولیدی با اعتبار 220 میلیارد ریال در شهر صنعتی رشت با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان افتتاح می شود.

افتتاح همزمان طرح های آب و فاضلاب شهری در ایستگاه پمپاژ اصلی فاضلاب منطقه غرب رشت از دیگر پروژه های افتتاحی نخستین روز از هفته دولت در گیلان است.

فارس