به گزارش گیل خبر، احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز، ۵ تیر در دیدار با خانواده های شهدای دادگستری در آستانه هفتم تیر و سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و یارانش ایشان، با تبریک ماه مبارک رمضان، تجلیل از خانواده شهدا را یکی از برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضائیه عنوان و بر حفظ حرمت و عرض ارادت به خانواده های شهدا تاکید کرد.
وی با اشاره به مقام و جایگاه شهدا، احترام و قدردانی و قدرشناسی از خانواده شهید را جزو لاینفک وظایف همه مردم بالاخص مدیران ذکر کرد و گفت: گام نهادن در مسیر شهدا و اعتلای اسلام و انقلاب تکلیف همگانی است.
رئیس شورای قضایی گیلان عزت و شرافت و کرامت نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثارگری شهدا و فداکاری ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده های آنان دانست و تصریح کرد: همه ما مکلفیم در مسیر شهدا و اهداف متعالی آنان از هیچ کوششی فروگزار نکنیم.
سیاوش پور با توصیف عزت مندی مردم ایران، یادآور شد: ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم نرفته و در برهه های مختلف ثابت کرده اند که در راه استقلال و آزادی این مرز و بوم، از بذل جان خود نیز دریغ نمی کنند.
وی خانواده های شهدا را زینت و مایه عزت دستگاه قضایی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که خداوند سختی ها و صبر و مقاومت و ایثار آنان را ذخیره آخرتشان قرار دهد.
ایکنا