به گزارش گیل خبر، فردین مهرابیان با اشاره به اینکه غفور کوهی 20 ساله ساله ساکن رشت در اثر تصادف دچار مرکز مغزی شد، افزود: با رضایت خانواده این جوان دو کلیه، کبد و قلب وی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

وی با بیان اینکه مرحوم غفوری کوهی شانزدهمین مورد اهدا شده مرگ مغزی در سال جاری است، گفت: آرش ایزدپنا 24 ساله و ساکن انزلی که به اثر تصادف دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش دو کلیه وی در واحد فراهم آوری مرکز آموزشی درمانی رازی رشت به بیمار نیازمند پیوند زده شد.

این مسؤول اضافه کرد: کبد این مرحوم برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیرازی منتقل شد ضمن اینکه مرحوم ایزدپنا هفدهمین مورد اهدا شده مرگ مغزی در سال جاری در گیلان است.

وی علی گل پور 11 ساله ساکن روستای بارکوسرای لاهیجان نیز که بر اثر تصادف مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اش دو کلیه وی در واحد فراهم آوری مرکز آموزشی درمانی رازی رشت به بیمار نیازمند پیوند زده شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: کبد این نوجوان 11 ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد.

وی مرحوم گل پور را هجدهمین مورد اهدا شده مرگ مغزی در سال جاری ذکر کرد.

فارس