نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
۱۳۹۵/۰۳/۱۱ ۱۲:۳۵ چاپ

به گزارش گیل خبر، آیت الله سید علی حسینی اشکوری ظهر امروز در دیدار با معاون روابط عمومی نیروی دریایی در این شهر افزایش حداکثری قوای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلام ایران را مورد تأکید قرار داد.

وی اظهار کرد: باید توانمندی های خود را به قدری افزایش دهیم که دشمنان و غرب حتی در خواب نیز جرأت تجاوز به خاک مقدس ایران را نبینند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود و نقش موثر مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا اشاره کرد و گفت: حضور رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا برای جلوگیری از تجاوز دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی نیروی دریایی ارتش ایران را قدرتمندتر از گذشته خواند و تصریح کرد: توانمندی و قدرت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از نزدیک ملاحظه کرده ام که این روند بازدید در آینده نیز ادامه دارد.

حسینی اشکوری درباره تحولات سیاسی در منطقه و جهان، گفت: کوتاه آمدن دشمنان به خاطر روابط دیپلماتیک نیست بلکه به دلیل وجود رهبری آگاه و شجاع مانند حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی با بیان اینکه افراد برای کسب موفقیت باید دارای اخلاق قرآنی باشند یادآور شد: اگر بخواهیم به اهداف و خواسته های خود به نحو مطلوب در جامعه برسیم باید اخلاق قرآنی را حفظ کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هر قدر بیشتر به مسئله اخلاق قرآنی اهمیت دهیم توفیق بیشتری در ابعاد معنوی و مالی نصیب ما می شود.

معاون روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دیدار مذکور عملکرد نیروی دریایی را چشمگیر خواند و گفت: نیروی دریایی ارتش تاکنون توانسته با کسب آموزش های پیشرفته هر روز قدرتمندتر شود.

حجت الاسلام محمد حسن زاده به آموزش هایی که برای نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد اشاره کرد و یادآور شد: به جز آموزش های نظامی، درس اخلاق و کلاس های قرآن و احکام نیز برای نیروهای ارتش برگزار می شود.

فارس