به گزارش گیل خبر، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 3 خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با ابراز تاسف از عدم حضور برخی از نمایندگان این دوره در مجلس دهم خطاب به محمد حسن ابوترابی فرد، گفت: حضرتعالی استاد اخلاق ما بودید و همیشه به همکاری و همدلی دولت و مجلس تاکید داشتید اما مدتی است مدیرانی غیر بومی که شایستگی های لازم را نیز ندارند در استان ها به پست های مختلف منصوب می شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون مدیری در رأس هلال احمر استان گیلان در حال منصوب شدن است که افکار عمومی با این انتصاب مخالف است اما هلال احمر با ادامه لجبازی ها قصد منصوب کردن این فرد را دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم، استانداری و تمام نمایندگان از این انتصاب های غیر بومی ناراضی هستند، اضافه کرد: متاسفانه تفاهم دولت و مجلس کاملا یک طرفه است بدین معنا که مجلس هرکاری که بتواند برای دولتی ها انجام می دهد اما مجموعه هلال احمر به عنوان یکی از نهادهای زیرمجموعه دولت اهمیتی برای نظر و رویکرد نمایندگان مردم قائل نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مجموعه هلال احمر از این لجبازی لطمه خواهد خورد و من در اینجا به ضرورت تفاهم دولت و مجلس تاکید دارم.

مجلس نیوز