رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
۱۳۹۵/۰۱/۳۰ ۱۱:۰۱ چاپ

به گزارش گیل خبر، شاهرخ یوسف زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  اظهارکرد: سلامت افراد جامعه توسعه کشور را فراهم خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه هرساله هزینه های گزافی برای درمان در کشور بر دوش دولت است گفت: ترویج درست تغذیه و انجام حرکات ورزشی و مصرف میوه و سبزیجات و جلوگیری از مصرف بی رویه نمک، شکر و چربی، زمینه سلامت جامعه را مهیا خواهد کرد.

 یوسف زاده به پیوند اعضاء مرگ مغزی در گیلان پرداخت و گفت: متاسفانه برخی از افراد بر اثر حوادث و بیماری دچار مرگ مغزی می شوند که اهدا ء عضو آنها به دیگر بیماران نیازمند زندگی دوباره به آن افراد خواهد بخشید.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به برنامه های متنوع هفته سلامت اشاره کردو افزود: سیمنار تازه های پیوند اعضاء با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی و انجمن نفرولوژی ایران با حضور اساتید برجسته کشور در پنج شنبه و جمعه(۲ و ۳ اردیبهشت) در مجتمع اموزشی زیباکنار رشت برگزار می شود.

 وی در ادامه اذعان کرد: در این سمینار به آخرین دستاوردهای پیوند اعضاء و اجرای بهتر آن  پرداخته خواهد شد.

 یوسف زاده تصریح کرد: همچنین در این هفته نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی با پدر پیوند کبد ایران، دکتر ملک حسینی روز چهارشنبه(۱ اردیبهشت) در مجتمع آموزشی فرهنگی صداوسیما در زیبا کنار رشت برگزار خواهد شد.

شبستان