گیل خبر/ صاحب مقصودی
مرتضی ابراهیمی کاپیتان بااخلاق سالهای نه چندان دور رشتی ها بعد از اینکه دریافت از روی نیمکت نمی تواند اثری برای تیم محبوبش داماش داشته باشد بعد از شکست مقابل تیم ممی احمدزاده یعنی شهرداری اردبیل تصمیم گرفت از داماش کناره گیری کرد. مجید جهانپور هم وقتی نیمکت تیمش را خالی دید بلافاصله با مربیان سابق تیم رشتی ها وارد مذاکره شد و طی دو روز دو کاپیتان اسبق را به عنوان مربی به روی نیمکت تیم برگرداند تا جای خالی ابراهیمی را پر کنند.
ابتدا اسماعیل زاهد ویشگاهی کاپیتان اسبق استقلال رشت که فصل گذشته نیز به عنوان کمک افشین ناظمی در سپیدرود رشت فعالیت داشته است با امضای قراردادی به عنوان مربی به داماش گیلان پیوست. سپس افشین ناظمی دیگر بازیکن و کاپیتان اسبق استقلال رشت که سال ها تحت عنوان مربی و سرمربی بر روی نیمکت داماش حضور داشت، پس از وقفه ای 25 ماهه بار دیگر به روی نیمکت داماش بازگشت. البته این مهم با درخواست سرمربی داماش و موافقت بهروز محمودی قائم مقام باشگاه رخ داد. نکته جالب ماجرا زمانی اتفاق افتاد که مازیار ربیعی فر فکر کرد با آمدن این دو کارکشته فوتبال جایش تنگ شده و در سایتی محلی صحبت از استعفا کرد اما مجید جهانپور به وی اطمینان داد کسی قرار نیست از تیم جدا شود.
اما علیرغم تغییرات گسترده روی نیمکت، تیم فوتبال داماش گیلان نتوانست در دیدار اخیر مقابل نفت مسجد سلیمان از امتیاز میزبانی بهره گیرد و سه امتیاز را از آن خود کند. ظاهرا مجید خان جهانپور در تنهایی نتایج بهتری کسب می کند چراکه بعد از کناره گیری ابراهیمی در سه هفته ای که بدون دستیار اول بود توانست هفت امتیاز از نه امتیاز ممکن را کسب کند و این یعنی یک نتیجه بسیار عالی اما با اضافه شدن دو کمک به تیم جهانپور تمرکزش بهم ریخت و دوباره سریال تساوی ها در خانه شروع شد. باید منتظر ماند و دید هفته آینده این تیم در مقابل تیم اوج گرفته نساجی مازندران در قایم شهر چه می کند.
پایگاه گیل خبر: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.