آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری در جمع مردم ماسال:
۱۳۹۴/۱۱/۲۷ ۲۱:۱۰ چاپ
به گزارش گیل خبر، آیت الله سید علی حسینی اشکوری امشب در جمع مردم این شهرستان رد مسجد جامع ماسال سنگینی بار مسئولیت را موجب سخت شدن صیانت و امانت داری از آن دانست.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی پست و مناصب امانت بوده و طعمه ای در دست مسئولان نیست، افزود: عده ای برای رسیدن به پست و مناصب هزینه های زیادی می کنند و بسیاری از مبانی را زیر پا می گذارند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه ائمه معصومین (ع) برای حفظ کیان اسلام زحمت های زیادی متحمل شدند، تصریح کرد: ائمه معصومین (ع) در این راه اذیت و آزارها را تحمل کردند همانگونه که ما برای استقرار جمهوری اسلامی هزینه های زیادی متحمل شدیم.

وی انقلاب اسلامی ایران را ثمره خون شهدای بسیاری دانست و گفت: تکلیف انسان نسبت به امانت سنگین تر و بیشتر است و مردم این امانت را به عهده هر کس بگذارند ما استقبال می کنیم.

حسینی اشکوری دل بستن به پست و مقام دولتی را یکی از مذله اخلاق عنوان کرد و یادآور شد: انسان نباید فریب عناوین و مناصب دولتی را بخورد و ارزش مناصب به احقاق حق است.

وی عناوین بین المللی را ابزار دست کشورهای استکباری و استعمارگر خواند و تصریح کرد: باید چشم بینا داشته باشیم تا دشمن نتواند با استفاده از این عناوین به نوعی در کشورمان نفوذ کند.

داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در گیلان تکیه بر توان داخلی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید اقتصاد، فرهنگ و نیروهای مسلح کشورمان را خودمان به دست بگیریم و مسئولان نظام نیز مراقب باشند که فریب دشمن را نخورند.

 حسینی اشکوری امروز با حضور بر گلزار شهدای ماسال نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

همچنین نماز جماعت امروز مغرب و عشای مسجد جامع ماسال به امام آیت الله اشکوری اقامه شد.