آیت الله رضا رمضانی:
۱۳۹۴/۱۱/۲۵ ۰۷:۰۰ چاپ

به گزارش گیل خبر، آیت الله رضا رمضانی، عضو مجلس خبرگان رهبری شب گذشته(۲۴ بهمن) در جمع نمازگزاران مسجد آبروان این شهر نمایندگی مجلس خبرگان رهبری را فرصتی طلایی برای خدمت به مردم دانست و اظهارکرد: اگر ما بتوانیم از این فرصت طلایی به صورت مطلوب و هدفمند استفاده کنیم نظام یک مرحله جلوتر می رود و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می شود.

 وی در ادامه به پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: در بسیاری از زمینه ها جزء ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و در حوزه نظامی نیز جزو مقتدرین کشور های جهان به شمار می رویم.

 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در بین کشورهای اسلامی از لحاظ فرهنگی، اقتصادی، علمی، سیاسی و ... در موقعیت ممتازی قرار داریم، تصریح کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برخی از کشورهای عربی از لحاظ سیاسی و علمی از ما جلوتر بودند، که اکنون به برکت انقلاب به پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف رسیده ایم.

 آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در حل معادلات و مسائل فرهنگی و سیاسی دنیا تاثیر و نقش دارد، افزود: اندیشه انقلاب اسلامی تاثیر بسیاری در غرب به ویژه در اروپا و آمریکا گذاشته و ایران در در دنیا عظمت و جایگاه مهمی دارد.

 این عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشورمان به برکت انقلاب به استقلال فرهنگی، سیاسی، اقتصادی رسیده است، اظهارکرد: تعامل اقتصادی و سیاسی با دنیا داریم و ابرقدرت های جهان با ایران سر میز مذاکره می نشینند و این خیلی مهم و ارزشمند است.

 وی در ادامه گفت: انقلاب به برکت اسلام، رهبری امام راحل و مشارکت و حضور مردم به ثمر نشست و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هدیه الهی برای ملت ایران بود.

 عضو مجلس خبرگان رهبری به رشادت های مدافعین اهل حرم در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: تفکر وهابیتِ تکفیری نه خطر برای اهل سنت بلکه خطری برای اسلام و خطری برای بشریت است.

 آیت الله رمضانی تصریح کرد: اسلام دین مهربانی است و این گروه های تکفیری می خواهند این دین الهی را به صورت یک دین خشن و وارونه به دنیا معرفی کنند.

 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به بحث نفوذ دشمنان اشاره و تصریح کرد: متولیان امور باید مواظب نفوذ دشمنان از راه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشند.

 آیت الله رمضانی حفظ دستاوردهای انقلاب را از مهم ترین وظایف خدمتکاران نظام برشمرد و گفت: مجاهدین جنگ نرم باید لباس رزم بپوشند و از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی پاسداری کنند.

شبستان