اسلام-دوست-تالش

به گزارش گیل خبر، رحمانی فضلی با اشاره به مصادف شدن این ایام با هفته وحدت اظهار امیدواری کرد که در عرصه انتخابات شاهد وحدت شکوه و مشارکت بالاتری باشیم.

وزیر کشور  بیان داشت: همه کسانی که به عرصه انتخابات ورود پیدا می کنند و همچنین دست اندرکاران حوزه نظارت و اجرا و مردم باید تمام تلاش خود را کنند که اصل حضور باشکوه و سلامت انتخابات رعایت شود.

وی به تحولات اخیر منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: ایران محور مهم آرامش و امنیت و مردم سالاری و حکومتی مبتنی بر آرای مردم است.

رحمانی فضلی بیان داشت: همگی باید تلاش کنیم تا عرصه انتخابات عرصه شکوه و عظمت باشد و پایه های انقلاب را تقویت و همچنین الگوی عملی مردم سالاری دینی را به نمایش بگذاریم.

وزیر کشور با اشاره به دستور موکد رئیس جمهور برای اجرای انتخابات قانونی، با شکوه و سالم گفت: به عنوان دستگاه اجرایی تلاش این بود که موارد قانونی را مو به مو انجام دهیم و همچنین خود را مقید به رعایت قانون می دانیم.

وی به همکاری وزارت کشور و شورای نگهبان در سایه تعامل سازنده اشاره کرد و گفت: تمامی امور انتخابات با هماهنگی انجام گرفته و هیات های اجرایی انتخابات مجلس خبرگان تشکیل شده و همگی تلاش داریم هیات های اجرایی مجلس هم تشکیل شود.

رحمانی فضلی در پایان خاطرنشان کرد: از همه اصحاب رسانه تقاضا دارم انشالله ما را در این دوره یاری کنند و با مردم و با همیاری و همدلی بتوانیم انتخابات قانونی و سالم و با شکوه برگزار کنیم.

ایلنا