به گزارش گیل خبر، فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حمایت غرب از گروه تروریستی داعش برای نابودی اسلام ناب محمدی و اسلام ستیزی و شیعه هراسی است.

 محمد عبدالله پور عصر امروز در مراسم یادواره 129 شهید بخش چابکسر در مسجد بازار این شهر اظهار کرد: شهدا به ما درس استقامت دادند و اقتدار ایران اسلامی و جایگاه آن را مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت همواره باید زنده بماند، افزود: شهدا بزرگ ترین سرمایه خود که جان شان بود را برای عزت و سربلندی اسلام و دفاع از کشور تقدیم کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان احیای اسلام ناب محمدی و فرهنگ شهادت و ایثارگری را از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: همه وظیفه داریم خدمتگزار ملت و خانواده های معظم شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا، حضور مردم و رهبری مقام عظمای ولایت در حال رشد و گسترش است، گفت: امروز ایران اسلامی به الگویی برای تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

عبدالله پور بر ضرورت دشمن شناسی و اطاعت از خط ولایت فقیه را مورد تأکید قرار داد و افزود: امروز باید پشت سر ولایت باشیم و گوش به فرمان رهبری دهیم تا توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی خنثی شود.

وی با اشاره به اینکه نباید در مقابل دشمن عقب نشینی کرد، متذکر شد: امروز سوریه به خط مقدم مقاومت تبدیل شده و همه باید تلاش کنیم تا مقاومت شکسته نشود.

این مسئول با تصریح بر اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون همواره به فکر ضربه زدن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی بوده است، گفت: امروز داعش توسط بعضی کشورهای عربی و غربی حمایت می شود و می خواهند با تفکر اسلام ستیزی و شیعه هراسی اسلام را نابود کنند.

وی با اشاره به اینکه راه شهدا راه عقیده به اسلام ناب محمدی است، یادآور شد: تا زمانی که این تفکر در جامعه زنده باشد دشمن هرگز موفق نخواهد شد.

 همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) و با حضور محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان از یادمان شهدای گمنام چابکسر در پارک شهید انصاری این شهر پرده برداری شد.

برای اجرای این یادمان که به صورت 6 وجهی و از سازه فلزی و بتنی بوده و مدت یک سال طول کشیده، بیش از 90 میلیون تومان از منابع بخشداری، شورای بخش، شهرداری و خیران سرمایه گذاری شده است.

فارس

 
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code