به گزارش گیل خبر، غلامعلی جعفرزاده، رئیس مجمع نمایندگان گیلان بمناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو پیامی صادر نمود:

بی شک نقطه عطف نام گذاری روز۱۶آذر به عنوان روز دانشجو و در پی شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران پس از گذشت ۶ دهه،همواره روز ملی استکبار ستیزی است.

عقلانیت و نشاط، سیاسی بودن،مطالبه گری ، نقد منصفانه ، کارشناسانه،عدالت خواهی ،فسادستیزی،ایجاد روحیه امید و مبارزه با یاس از دیگر مولفه هایی است که پرچمداران جنبش دانشجویی باید به دوش بکشند تا پس از تبدیل شدن آن به گفتمانی معقول و مقبول عموم دانشجویان و به تبع هدایت و پویایی مسئولان از یک سو، پیشرفت عادلانه کشور را از سوی دیگر به همراه داشته باشد.

استکبار امروز مجموعه ای از سیاستمداران استکبار جهانی با زورگویی،جنگ افروزی و کشتار مردم بی گناه از یک سو و متفکران وابسته به آنها با تئوری پردازی تامین کننده منافعشان،که جنگ نرم و ایران هراسی مصداق بارز آن می باشد،و مبرهن است که چنین دانشجویی باید بصورت نرم به مبارزه همه جانبه با آن بپردازد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و بزرگداشت این روز خجسته یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و دانشگاه و شهدای هسته ای کشور را گرامی می دارم و برای همه دانشجویان و دانشگاهیان که با تلاش و مجاهدت خود در عرصه های جهانی تولید علم ،اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده اند،آرزوی موفقیت روز افزون در عرصه علم و ادب و ایمان دارم.

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی

شاهد شمال