اختصاصی/ حمایت رئیس اتاق اصناف گیلان از اجرای پیاده رو سازی در میدان شهرداری رشت:
۱۳۹۴/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۳ چاپ

اختصاصی/ به گزارش گیل خبر، رئیس اتاق اصناف گیلان با اعلام حمایت از رای اعضای شورای شهر رشت مبنی بر اجرای طرح پیاده رو در میدان شهرداری رشت آن را بازتابی از رای مردم اعلام نمود.

شکریه
جلال الدین شکریه در گفتگوئی با گیل خبر در خصوص نظر سازمان اصناف و بازاریان نسبت به این طرح اظهار داشت: این مصوبه را شورای اسلامی شهر رشت تصویب نموده است که نمایندگان مردم شهر رشت محسوب می شوند و این مصوبات می تواند به نوعی نمایانگر رای مردم باشد و ما نیز باید نسبت به اجرای آن کمک نمائیم و اگر مشکلاتی وجود داشت آن را به مسئولین انعکاس دهیم. وی در ادامه افزود: در دعوتی در استانداری انجام شد دغدغه های بازاریان را به گوش مسئولین رساندیم و آن جا کمیته ای از استانداری، نیروی انتظامی ، پلیس راهور، فرمانداری، شهرداری و اتاق اصناف تشکیل شد که نمایندگی ما را آقای انزانی نائب رئیس اتاق اصناف بر عهده دارند.
نائب رئیس اتاق اصناف کشور در ادامه درباره دورنمای اجرای پیاده روسازی و بهره بردن بازار از آن تاکید کرد: رشت به عنوان یک شهر گردشگر پذیرشناخته می شود، در حالی ما فقط به عنوان محل گردشگران پذیران هستیم، وی در ادامه گفت: هشتاد الی صد سال همین خیابان و بازار را با همین عرض داریم و نمی توان عریض ترش کرد، باید نسبت به آن اهتمام ویژه کرد و شورای عالی شهرسازی و شورای ترافیک و مشاوران پروژه سعی کردند نسبت به دغدغه های آن پاسخ دهند، به نظرما شهرداری با چنین طرح ها و کمپین هائی می تواند ماندگاری مسافر را داشته باشد و همین سبب گردش پول در بازار خواهد شد، همان طور که در مورد علم الهدی نیز رضایت دوستان پشت قضیه بوده و رونق اقتصادی را به وجود آورده است.
جلال الدین شکریه در پاسخ به این سوال که تا چه حد نظرات وی بازتابی از انعکاسات بازاریان است اظهار داشت: صرف موافقت و مخالفت ما کاری را از پیش نمی برد، ما نیز به همین اعضای شورا رای دادیم ویا اگر رای هم ندادیم باید نسبت به اجرای مصوبات آن ها احترام بگذاریم وقتی مجموع رای موافق این طرح بیشتر است باید همه در اجرای آن مشارکت کنند. وی در ادامه گفت: در بازارنیز یک سری موافق و مخالف و معتدل نسبت به این طرح وجود دارد، بسیاری نظرات متعددی دارند که مثلا تاکسی بتواند عبور و مرور کند و یا نظرات دیگر که هر کدام می تواند قابل بحث باشد. اما در مقام تصمیم گیری نمی توان همه این نظرات را جمع و اجرائی کرد، تنها مصوبه دستگاه قانون گذاری باید اجرائی شود و با مخالفت و موافقت ما چیزی عوض نمی شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code