غلامعلی جعفرزاده:
۱۳۹۴/۰۳/۲۵ ۰۴:۲۹ چاپ

به گزارش گیل خبر، غلامعلی جعفرزاده شامگاه یک شنبه در جشن گرامیداشت سالروز 24 خرداد ماه «حماسه بزرگ حضور» اظهار کرد: دولت راه امام (ره) را ادامه می دهد و به معنای واقعی کلمه از ولایت فقیه تبعیت می کند.

جعفرزاده با بیان اینکه دولت روحانی تورم 40 درصدی را به 15 درصد کاهش داده است، تصریح کرد: دوستان انقلاب در مدت هشت سال در خانه نشستند و حالا فرصت تاریخی برای بنده و شما کسب شده و اگر این فرصت را از دست بدهیم شک نکنید شرمنده شهدا می شویم و باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه 240 هزار شهید و 500 هزار نفر جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شده است، بیان کرد: انقلاب متعلق به ما است و برای این انقلاب زحمت کشیدیم و هزینه پرداخت کردیم.

جعفرزاده متذکر شد: طلبی از انقلاب نداریم و ادعا می کنیم وقف نظام و انقلاب هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید خانه بنشینیم و سکوت کنیم، خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی بین تمام احزاب، گروه ها و جبهه های شناسنامه دار و ریشه دار می تواند رمز موفقیت باشد.

وی کمک به همدیگر را عامل موفقیت توصیف کرد و گفت: امروز محمدعلی نجفی نماینده عالی دولت در گیلان است و باید به او کمک کنیم.

جعفرزاده با تاکید براینکه به دولت روحانی اعتقاد داریم، یادآور شد: به دلیل اعتقاد پای دولت ایستادیم و معتقدیم روحانی باید موفق شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمی گوییم دولت خطا ندارد اما اشکال ها را باید با کمک همدیگر برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در 13 دوره گذشته گیلان در دو دوره رتبه نخست بهبود کسب و کار در کشور را کسب کرده است، تصریح کرد: گیلان در یک دوره با اختلاف بسیار کم، رتبه دوم بهبود کسب و کار را کسب کرده است.

جعفرزاده مسئولان را خدمتگزاران نظام خواند و بیان کرد: مسئولان دلواپس هستند اما این دلواپسی را به جامعه انتقال نمی دهند تا مردم دغدغه ای نداشته باشند.

/فارس