معاون فناوری بانک ملت در رابطه با مشکل زیرساختی ایجاد شده در سامانه پرداخت این بانک گفت: این مشکل نهایتا تا یک ساعت دیگر برطرف میشود.
متعاقب این موضوع، رسول لطفی آذر - معاون فناوری و اطلاعات بانک ملت - در شبکه خبر در رابطه با مشکل ایجاد شده گفت: به دلیل اختلال زیر ساختی که به وجود آمده، مجموعه مشتریان بانک ملت دچار مشکل شدهاند.
وی افزود: این مشکل از ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه ظهر امروز ایجاد شده و همکاران ما در مجموعه بانک ملت مشغول برطرف کردن آن هستند و در تلاش هستیم ظرف ۴۰ دقیقه تا یک ساعت آینده این مشکل برطرف شود.