سیاهکارزاده در جلسه شورای معاونین سازمان منطقه آزاد انزلی:
۱۴۰۳/۰۳/۱۳ ۱۸:۰۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

تکریم ارباب رجوع و رفع دغدغه های مردم باید در اولویت کاری قرار گیرد.

گیل خبر/ به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در جلسه شورای معاونین سازمان متبوع خود با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد با بیان اینکه حضور خودجوش مردم در مراسم های نکودداشت رییس جمهور شهید و هیأت همراه ایشان بیانگر عمق علاقه مردم به آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی و مسئولینی است که تبلور این شاخص ها می باشد؛ اظهار داشت: یادآوری اقدامات و سیره عملی شهدای خدمت و برنامه های کاری ریاست محترم جمهور شهید در قالب اجرای برنامه های تخصصی، تبیینی باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با ارائه تحلیلی از جایگاه پیگیری امور در ساختار اداری، یکی از ویژگی های بارز رییس جمهور شهید را پیگیری متمایز امور از سوی ایشان عنوان کرد و گفت: در اصول مدیریتی، در ارزیابی عملکرد مدیریتی 20 درصد برنامه ریزی و تعیین کار را به خود اختصاص می دهد و 80 درصد نیز پیگیری تا حصول نتیجه را در بر می گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تصریح براینکه تکریم ارباب رجوع و رفع دغدغه های مردم باید در اولویت کاری قرار گیرد، اضافه کرد: درقبال تکریم ارباب رجوع، تک تک پرسنل سازمان مسئول می باشند و این مهم برآمده از اصول اسلامی،اخلاقی و حرفه ای می باشد،چراکه حضور ما برای خدمت رسانی به مردم و ارباب رجوع است.

وی جدیت در اجرای نظام مسائل احصاء شده برای بخش های مختلف کاری و اداری سازمان منطقه آزاد انزلی را در ارزیابی عملکرد مدیران سازمان متبوع خود حائز اهمیت اعلام نمود و گفت: باید تسریع و تدقیق در اجرای امور و برنامه ها و توجه به پیگیری تا حصول نتیجه هدفگذاری شده در اولویت کاری همه بخش های سازمان قرار گیرد.

گفتنی است در ادامه معاونین و مدیران مختلف سازمان منطقه آزاد انزلی به بیان عملکرد و برنامه‌های پیشنهادی خود با محوریت نظام مسائل سازمان پرداختند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code