حاشیه های تبلیغ تلویزیونی یک کاندیدای خبرگان گیلان؛
۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ۱۱:۳۴ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

گیل خبر/ سرویس سیاسی- در روزهای اخیر، انتشار بخشی از تبلیغ تلویزیونی آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری، عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری گیلان و کاندیدای ششمین دوره خبرگان، حاشیه ساز شده است.

اشکوری در این فیلم گفته است: «این منطقه توریستی است، ایام تعطیل می‌آیند و هجوم می‌آورند، می‌آیند اینجا و از فضای منطقه، دریا و صفای مردم گیلان استفاده می‌کنند و خیلی خوش آمدند. اما این منطقه نیازمند نانوایی است یعنی مسافران و مردم از نظر نان در مضیقه هستند و همچنین از نظر دارو بالاخره هوا سرد است و گاهی وقت‌ها اتفاقاتی پیش می‌آید.»

اگر ندانیم که این حرف ها از زبان چه کسی بیرون آمده است، تصور می‌شود که با تبلیغات یک کاندیدای شورای شهر و یا کاندیدای مجلس شورای اسلامی روبرو هستیم و نه کاندیدای مجلس خبرگان رهبری!

به واقع این سوال در نزد افکار عمومی مطرح است که آیا آیت الله اشکوری با وظایف و جایگاه و شانیت مجلس خبرگان رهبری آشنا است؟

جالب توجه آن است که این اظهارات که در کمال تاسف به دست مایه طنز در فضای مجازی و در میان مردم تبدیل شده، نه به صورت بداهه بلکه از روی یک متن از پیش نوشته شده خوانده شده و نشان می‌دهد که همراهان و مشاوران این عضو خبرگان رهبری گیلان هم با شانیت این جایگاه آشنا نیستند.

از سویی دیگر مشخص نیست صداوسیمای گیلان و بخش نظارت بر محتوای تبلیغات داوطلبان با چه اهدافی اجازه پخش این اظهارات از زبان یک عضو شورای خبرگان رهبری را داده است؟

البته باید گفت که مشکل کمبود نان و دارو در گیلان به ویژه در ایام پیک سفرها به استان، مشکلی است که ناشی از ضعف عملکرد قوه مجریه و نماینده عالی آن در گیلان است که انتظار می‌رود نسبت به رفع این مشکلات اقدامی جدی صورت گیرد اما بهره برداری تبلیغاتی از این موضوع به عنوان کاندیدای مجلس خبرگان رهبری، امری تعجب آور و خلاف شئون این جایگاه است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code