۱۴۰۲/۰۹/۱۶ ۱۴:۲۳ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

سیاهکل، دومین شهر استان گیلان که به سامانه مدیریت ارتباط مردمی ۱۳۷ مجهز گردید.

گیل خبر/ مهندس کمیل لاهوتی شهردار سیاهکل در این راستا گفت: با راه اندازی سامانه مدیریت شهری و ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری سیاهکل، شهروندان می توانند درخواست های خود را از طرق مختلف به شهرداری اعلام نمایند و مدیریت شهری نیز بصورت کاملا دقیق پاسخگوی درخواست های شهروندان می باشد.

فرآیند عمومی سامانه ۱۳۷ شرکت فراداده پس از ثبت درخواست شهروند، در خواست به واحد مربوطه ارجاع و پس از انجام کار، رضایت شهروند مورد بررسی قرار میگیرد.

شهروندان محترم سیاهکل می توانند از طریق تماس با تلفن ۱۳۷، دانلود اپلیکیشن چشم شهروند و یا پورتال اینترنتی siahkal.137service.ir درخواست های خود را ثبت و پیگیری نمایند.